Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به هدف خود رسیده بودیم؛ کرنرهایی که دادیم به ضرر مان تمام شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آلگری
آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از شکست مقابل چلسی اذعان کرد که بیانکونری محدودیت‌های زیادی دارد و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که صعود بانوی پیر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حتمی شده بود، سه شنبه شب برای تصاحب رده اول گروه، در استمفورد بریج مهمان چلسی بودند که در پایان، با نتیجه 4-0 شکست خوردند.
این تیم علیرغم پیروزی 1-0 در دیدار رفت، با 12 امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا مدافع عنوان قهرمانی به صدر جدول برود. تروه چالوباه، ریس جیمز، کالوم هادسون اودوی و تیمو ورنر، گلزنان آبی‌های لندن در این دیدار بودند.
به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، برای اولین پس از سال 2004، یوونتوس با اختلاف 4 گل مغلوب رقیبش شد و البته بدترین شکست خود در تاریخ لیگ قهرمانان را تجربه کرد.
آلگری پس از پایان بازی گفت:
"به آن‌ها ضربات کرنر زیادی دادیم، جایی که آن‌ها از نظر فیزیکی قوی‌تر هستند. در بعضی از شرایط می‌توانستیم بهتر کار کنیم. دریافت 4 گل واقعا ناراحت کننده‌ است، اما به هدف خود رسیده بودیم و حالا باید به فکر دیدار روز شنبه برابر آتالانتا باشیم."
"در زمان‌هایی خیلی راحت توپ را به حریف می‌دادیم و به جای حفظ توپ، سعی در دادن پاس‌های عمودی بلند داشتیم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم، اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала