ترامپ: در دوران من روسیه و چین آمریکا را تهدید نمی‌کردند

© REUTERS / Eduardo MunozБывший президент США Дональд Трамп выступает в своем гольф-клубе в Бедминстере, штат Нью-Джерси, США
Бывший президент США Дональд Трамп выступает в своем гольф-клубе в Бедминстере, штат Нью-Джерси, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین ایالات متحده روابط آمریکا با روسیه و چین را در دوران ریاست جمهوری خود مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در مصاحبه ای با فاکس نیوز اظهار داشت: "زمانی که من در آنجا (کاخ سفید) بودم روسیه ما را تهدیدی نکرد، ما با روسیه خوب کنار آمده بودیم. من تحریم هایی را علیه روسیه وضع کردم که هیچ کس تاکنون اعمال نکرده است و (موضوع) خط لوله( خط لوله گاز استریم-2) را پایان دادم .حتی به اوکراین هم گفتم که من نمی‌خواهم برای اوکراین بجنگم، آنها باید برای خودشان بجنگند."

ترامپ افزود: "به چین نگاه کنید، قبل از آن، زمانی که من آنجا (در کاخ سفید) بودم هیچ پرواز بمب افکنی بر فراز تایوان اتفاق نمی افتاد. آنها می دانستند و رئیس جمهور شی (جین پینگ) درک می کند که این کار را نمی تواند انجام دهد. من با رئیس جمهور شی جین پینگ و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور (روسیه) به خوبی کنار آمدم، این خوب است، نه بد."
Американский государственный деятель Джейк Салливан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
کاخ سفید: آمریکا گفت‌وگوی سازنده با روسیه و چین در مورد افغانستان را ممکن می‌داند
گفتنی است متحدان دونالد ترامپ به دنبال راهکاری برای متقاعد کردن این رئیس‌جمهوری سابق برای نامزد نشدن در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا هستند.
رئیس جمهوری سابق آمریکا از پذیرش شکست در انتخابات سال گذشته میلادی امتناع می‌کند و به جای آن یکسری ادعاهای "بی‌پایه و اساس" را درباره تقلب گسترده در آن انتخابات مطرح کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала