Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پی‌اس‌جی – منچسترسیتی؛ جدال حساس "پولدارها" در اتحاد

© REUTERS / Tolga Bozogluمویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG
مویز کین در ترکیب پی اس جی Medipo Başakşehir, PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
پاری‌‌سن‌جرمن و منچسترسیتی در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌ های لیگ قهرمانان اروپا امشب در حالی با برگزاری هشت دیدار در گروه‌ های C ،B ،A و D آغاز می‌ شود که تاکنون چهره‌ی چهار تیم از تیم های صعود کننده به مرحله‌ی یک هشتم نهایی این مسابقات مشخص شده و انتظار می‌ رود که تعداد آن ها افزایش یابد.
منچستر سیتی
ماه نوامبر باز هم حال و روز منچسترسیتی خوب شد. دربی را بردند و اورتون را هم چند روز پیش شکست دادند. از طرفی بعد برد پرگل مقابل بروژ صدر جدول گروه‌شان در لیگ قهرمانان اروپا را از پاری‌سن‌جرمن گرفتند. با این حال صدرنشینی هم به معنای پایان مأموریت تیم پپ در مرحله گروهی نیست. دیدار رفت را از پاریسی‌ها باختند و در پی تلافی هستند.
به نوعی می‌خواهند در نبرد پولدارها تیمی باشند که از رقیب سبقت می‌گیرند. منچسترسیتی فصل گذشته تا فینال لیگ قهرمانان هم رسید و هنوز گواردیولا مأموریت نیمه‌تمام قهرمانی در این تورنمنت را پیش‌روی خودش می‌بیند. در نتیجه می‌توان گفت تازه در آغاز راه هستند.
پاری‌سن‌جرمن
با وجود توقف مقابل بروژ و لایپزیگ که در نهایت منجر شده صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کنند، رقیب را در بازی رفت برده‌اند و می‌خواهند دبل کنند. اگر رفت و برگشت سیتی را ببرند دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.
پوچتینو پس از حضور لیونل مسی و تشکیل مثلث مسی – نیمار – امباپه، بیش از پیش برای موفقیت در پاریس تحت فشار است. نکته جالب این که در آستانه دیدار مقابل سیتی خبر رسیده ک همشهری این تیم یعنی منچستریونایتد می‌خواهد هرطور شده این مربی آرژانتینی را استخدام کند.
فران تورس، کوین دی بروینه، لیام دلپ، جک گریلیش و همچنان بنجامین مندی، به احتمال فراوان غایبان منچستر سیتی در تقابل امشب با پاریسی ها خواهند بود.
اما در سمت دیگر ماجرا، رافینیا، یولیان دراکسلر، جیانلوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و پرسنل کیمپمبه نیز احتمالأ پاریسن ژرمن را در مصاف امشب با سیتیزن ها همراهی نخواهند کرد.
ترکیب احتمالی منچستر سیتی در تقابل امشب با پاریسن ژرمن:
ادرسون، استونز، دیاز، واکر، کانسلو، گوندوغان، رودری، سیلوا، فودن، استرلینگ، محرز
ترکیب احتمالی پاری‌سن‌جرمن در تقابل امشب با منچستر سیتی:
ناواس (دوناروما)، مارکینیوش، کیمپمبه، دیالو، حکیمی، گایه، پارادس، وراتی، نیمار، مسی، امباپه
منچستر سیتی با 9 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول گروه A قرار دارد و پاری‌سن‌جرمن با 8 امتیاز در تعقیب این تیم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала