Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هم مثل بقیه یک انسان عادی است

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
هافبک ایتالیایی و پاری‌سن‌جرمن مسی هم تیمی جدیدش در این باشگاه را یک انسان معمولی توصیف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بدون شک، چشم هواداران پاریس به لیونل مسی خرید تابستانی این باشگاه می‌باشد. ستاره سابق بارسلونا در دیدار رفت این دو تیم موفق شد اولین گلش را در پیراهن پی‌اس‌جی به ثمر برساند.
مارکو وراتی، بازی کردن کنار لیونل مسی را یک مزیت بزرگ می داند و تایید کرد از حالا به بازی های ایتالیا در پلی آف جام جهانی 2022 فکر می کند.
وراتی در خصوص لیونل مسی گفت:
"گاهی اوقات فراموش می کنیم که مسی هم یک انسان کاملا عادی مثل بقیه است. او شروع سختی داشت، اما حالا دارد بیشتر خودش را شرایط جدید وفق می‌دهد."
هافبک ایتالیایی پی‌اس‌جی در ادامه گفت همچنان در خصوص فوق ستاره آرجنتینی گفت:
"ما همانند یک پادشاه از او در رختکن استقبال کردیم و بازی کردن در کنار لیونل یک نعمت بزرگ است. او فردی حیرت انگیز است و من از انسان‌های آرام همچون او خوشم می‌آید، زیرا منم چنین آدمی هستم."
وراتی همچنین در ادامه در خصوص حضور ایتالیا در پلی آف جام جهانی گفت:
"هر شب قبل از خوابیدن به پلی آف فکر می‌کنم. نباید در این چالش شکست بخوریم و در این راه باید به خودمان ایمان داشته باشیم. اگر با قلب‌مان بازی کنیم، می‌توانیم به اهداف غیرممکن نیز برسیم. می خواهیم به جام جهانی برویم و مثل یورو به اهدافی که غیرممکن به نظر می رسد، دست پیدا کنیم."
منچسترسیتی و پاری‌سن‌‌جرمن، تیم‌های متمولی که چند سالی می‌شود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برنامه‌ریزی کرده‌اند امشب بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала