معاون اول آژانس خبری روسیه امروز: جامعه به تدریج در برابر اخبار جعلی مصونیت پیدا می کند

© Sputnik / Eugene Odinokovسرگئی کوچتکوف، معاون اول آژانس خبری روسیه امروز در مراسم افتتاحیه اسکی روی یخ در میدان سرخ
سرگئی کوچتکوف، معاون اول آژانس خبری روسیه امروز در مراسم افتتاحیه اسکی روی یخ در میدان سرخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
معاون اول آژانس خبری "روسیا سگودنیا" (روسیه امروز) در مورد خواسته های مخاطبان رسانه ها صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی کوچتکوف، معاون اول گروه رسانه ای "روسیه امروز" در چهارمین اجلاس جهانی رسانه ها می گوید، درخواست جدیدی برای صداقت و همدلی در بین مخاطبان رسانه های مدرن ظاهر شده است و جامعه به تدریج در برابر اخبار جعلی مصونیت پیدا می کند.
وی گفت، زمانی‌که ما به ویژه در مورد فضای رسانه ای جهان صحبت می کنیم، در این فضا، رادیکالیزه شدن قابل توجه گفتمان، سیاسی شدن بزرگترین شبکه های اجتماعی، افزایش تلاش ها برای شکل دادن به یک دستور کار اطلاعاتی جهانی، اغلب متناسب با جریان اصلی وجود دارد.
کوچتکوف در ادامه گفت، حتی بزرگترین تولیدکنندگان محتوا نیز چندان بر کارایی، کیفیت و قابل اطمینان بودن اطلاعات، تمرکز نمی کنند و ما می بینیم که رسانه ها به هر قیمتی که باشد در تلاش، برای جذب ترافیک با هر وسیله موجود هستند.
کوچتکوف تصریح کرد، درست مانند یک واکسن، جامعه به تدریج در برابر ویروس مخوف مصونیت پیدا می کند. به نظر من جامعه شروع به ایجاد مصونیت در برابر منابع تهدید اطلاعات، مصونیت در برابر اخبار جعلی پیدا کرده است.
وی گفت، ما نه فقط متوجه شده ایم که مخاطبان رسانه ها، یک درخواست کاملاً جدید برای صداقت و همدلی، جهت رد اطلاعات جعلی دارند، بلکه آنها خواستار دریافت ارزش های انسانی جدید هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала