Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات زیدان با ناصرالخلیفی؛ کابوس پرز در حال تحقق

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
نشریه مارکا مدعی است که زین‌الدین زیدان با ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن ملاقات کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، امروز نشریه‌های فرانسوی از تماس پاریسن‌جرمن با زیدان خبر دادند و مدعی شدند که این باشگاه خودش را برای جدایی احتمالی پوچتینو آماده می‌سازد و سرمربی سابق رئال در صورتی که این اتفاق بیفتد، جانشین وی خواهد شد.
چگونگی این تماس اما مشخص نبود و حالا نشریه مارکا گزارش داده که که زیدان در پاریس با ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن در مورد پذیرش هدایت این تیم به عنوان جانشین پوچتینو جلسه گذاشته و نتایج این جلسه نیز مطلوب بوده است.
زیدان در گفت‌وگو با رییس پی‌اس‌جی واضح گفته که رویای او حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است و تنها در صورتی هدایت پی‌اس‌جی را به عهده خواهد گرفت که در زمان دریافت پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه، به او اجازه جدایی داده شود.
گفته می‌شود که الخلیفی نیز با تمامی شروط زیدان موافقت کرده و هر دو طرف منتظر نیم فصل اند تا سرنوشت پوچتینو مشخص و پس از آن همکاری زیدان با پی‌اس‌جی آغاز گردد.
این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی باشگاه پاریسن‌جرمن در نشست خبری قبل از مصاف با منچسترسیتی اعلام کرد که از شرایط خودش راضی است و نمی‌خواهد پاریس را ترک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала