Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو در مسیر منچستر؛ امضای مربی پی‌اس‌جی روی پیراهن هواداران یونایتد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن در مقابل هتل محل اقامت خود در شهر منچستر، به یک هوادار این تیم امضا داد.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر و بعد از اخراج اوله گونار سولسشر، اخبار زیادی در مورد تمایل مائوریسیو پوچتینو به جدایی از پاری سن ژرمن و تمایل به در دست گرفتن هدایت شیاطین سرخ منتشر شدد است.
در نشست خبری پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، مائوریسیو پوچتینو در این رابطه صحجبت کرده و مطابق انتظار تاکید کرد به قرارداد خود با باشگاه فرانسوی پایبند است.
پوچتینو در حالی در شهر منچستر حضور پیدا کرده است که این روزها شدیدا به نیمکت شیاطین سرخ و روی کار آمدن به جای اوله گونار سولسشر لینک می شود.
در همین حال یک هوادار منچستریونایتد تلاش کرد از سرمربی پاریسی‌ها امضا بگیرد و او هم به این خواسته دست رد نزد و پیراهن منچستریونایتد را امضا کرد.
از ساعت 12:30 به وقت تهران و از گروه Aمسابقات، شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی انگلستان در استادیوم اتحاد شهر منچستر و با قضاوت دنیله اورساتو، داور سرشناس ایتالیایی، میزبان شاگردان مائوریسیو پوچتینو در تیم پاری‌سن‌جزمن فرانسه خواهند بود.
جدال سیتیزن ها و پاریسی ها نیز همانند نبرد شب گذشته چلسی و یوونتوس، جنگ صدرنشینی در گروه است. منچستر سیتی در دَه بازی از دوازده بازی آخر توانسته پیروز شود. شاگردان پوچیتنو در سه بازی قبلی خود، حداقل دو گل به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала