Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار؛ پی‌اس‌جی خانه مشکلات؛ مثلث پاریسی‌ها نتیجه نداد + عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
شکست در اتحاد مقابل سیتی، پاریسن‌جرمن را در رده دوم گروه قرار داد و به احتمال زیاد رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی برای آنها پیچیده شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ عملکرد ضعیف ستارگان پاریسن‌جرمن در یک بازی مهم دیگر که در منچستر با نتیجه 2-1 مغلوب منچستر سیتی گواردیولا شدند، باز هم انتقادها را نسبت به مهاجمان فوق ستاره این تیم به راه انداخت.
پیروزی سیتیزن‌ها تیم مائوریسیو پوچتینو را در رتبه دوم گروه قرار داد، چیزی که بیش از این می‌تواند این تیم را به رویارویی با رقبای سرسخت‌تری در مرحله یک هشتم نهایی سوق دهد. (لیورپول، بایرن، منچستریونایتد، آژاکس، رئال مادرید و چلسی). وضعیت پوچتینو که در باشگاه اصلاً راحت دیده نمی‌شود و در میانه فصل یا در پایان آن انتقال احتمالی به یونایتد را رد نکرده نیز کمکی نمی‌کند.
فاش شدن آمار PSG
طبق آمار اپتا، منچسترسیتی هیچ دفاعی انجام نداده، چیزی‌که حداقل از سال 2006-2007 (فصلی که Opta شروع به جمع‌آوری داده‌هایی از این دست کرد) نه در لیگ قهرمانان و نه در لیگ 1 برای PSG رخ نداده بود.
علاوه بر این، نقشه گرمایی از جایی که پاریسن‌جرمن در طول بازی توپ را در اختیار نداشت، تقریباً همه در زمین خود بودند، نشان دهنده تسلط قاطع تیم سیتی است.
و البته وقتی این اتفاق می‌افتد، چشم‌ها به سه مهاجم کهکشانی این تیم معطوف می‌شود. تصاویر این سه بازیکن که بدون هیچ حالت تدافعی در حال قدم زدن در میدان بودند، شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.
نشریه اکیپ فرانسه مدعی‌ست که از مسی که در بازی تیم فرانسوی نقش کلیدی داشت و پاسی که به امباپه ختم می‌شد، "خیلی بیشتر از این می‌توان انتظار داشت، چون برنده 6 توپ طلا است، او باید بیشتر کار کند. در ساخت بازی، علاوه بر بیان این‌که عملکرد بهتر او از مدافعان، نگران کننده است."
نیمار با امتیاز 5 برای روزنامه فرانسوی، کاملا پنهان بوده است، زیرا او منفعل بود، اگرچه او در برخی موارد با توجه به استعدادش تکنیک کمی از خود نشان داده است. امباپه، همچنین در آنالیز وضعیت بهتری دارد، تأیید می‌کند که یافتن او در برخی موارد دشوار بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала