تصمیم بایدن برای لغو تحریم‌ها علیه پروژه نورد استریم2

© REUTERS / Jonathan ErnstПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
دولت جو بایدن تصمیم گرفته است که تا تحریم‌های پروژه نورد استریم 2 را از پیش‌نویس بودجه دفاعی سال مالی آینده خذف کند.
به گزارش اسپوتنیک، مجله فارن پالیسی خاطرنشان می‌شود که این اقدامات "بدون جلب توجه" انجام می‌شود. آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و دستیاران کلیدی از این تصمیم حمایت کردند، آنها از سناتورها خواستند اصلاحات را که شامل محدودیت در تعداد از سازمان‌های مرتبط با خط لوله گاز است، بدون این که کاخ سفید امکان مسدون کردن را داشته باشد، کنار بگذارند.
دولت بایدن سعی کرده است تا از تلاش‌ها برای اعمال تحریم‌های علیه سازمان‌های آلمانی مرتبط در خط لوله گاز (نورد استریم 2) جلوگیری کند که این اقدام باعث خشم جمهوری‌خواهان در کنگره شده است. دموکرات‌ها همچنان پیشنهاد کردند که این اصلاحیه‌ها می‌تواند یک رسم سابقه‌ نداشتن را برای سایر رژیم‌های تحریمی ایجاد کند و توانایی اجرایی و تاثیرگذاری بر اعمال محدودیت‌ها را محدود کند.
کاخ سفید بر اهیمت بیگانه نکردن آلمان تاکید می‌کند، آلمانی که متحد کلیدی در واکنش غرب در صورت بروز درگیری احتمالی بین روسیه و اوکراین خواهد بود.
خط لوله نورد استریم 2 در 10 سپتمبر سال جاری تکمیل شد و گاز روسیه را از طریق دریای بالتیک به آلمان منتقل می‌کند. روند صدور گواهینامه این پروژه به عنوان اپراتور مستقل خط لوله در حال حاضر در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که پروژه با شرایط دستورالعمل های مرتبط با گاز اتحادیه اروپا مطابقت دارد.
Cтроительство газопровода Северный поток  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
آلمان: تحریم ها علیه نورد استریم 2 حتا برای مخالفان این پروژه غیرقابل قبول است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала