Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خط سرخ ژاوی روی پسر طلایی اروپا

© REUTERS / Jose Manuel VidalМатч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье
Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
ژاوی باخبر شده است که نمی‌تواند تا پایان سال از پدری استفاده کند و از این رو روی او حساب نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه اسپانیایی AS در گزارشی مدعی شده که پدری دوران نقاهت‌اش را از صفر شروع کرده و از این رو نمی‌تواند تا سال 2022 بازی کند، امری که سبب می‌شود ژاوی روی او خط بکشد.
Испанец Педри во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
ورزش
مصدومیت پدری و کابوس متداوم کومان
به این ترتیب، پزشکان وضعیت استعداد جوان قناری را پس از عود، یک هفته پیش به ژاوی هرناندز اطلاع دادند و آن این است که باید این بازیکن در اولویت باید عبور از مشکلات‌اش را قرار دهد تا در ناحیه چهار سر پای چپ که تمام فصل آن را کشیده به کلی دوری جوید و فقط به او اجازه داده‌اند که این کار را انجام دهد. در مجموع چهار بازی در این فصل انجام داد که آخرین بازی وی برابر بنفیکا در 29 سپتامبر بود.
از آن روز سرنوشت ساز، پدری دو بار دیگر در طول دوره توانبخشی خود آسیب دیدگی را متحمل شده است (آخرین مورد کمی بیش از یک هفته پیش) بنابراین کارکنان به رهبری ژاوی تصمیم گرفتند به این روند پایان دهند و از صفر شروع کنند و روی بهبودی او و سرپرست فعلی فیزیوتراپی تیم، کارلس نوگیرا که بر تکامل او نظارت دارد، تمرکز کنند.
در باشگاه آنها توانسته‌اند یک سری از عدم تعادل‌ها و اشتباهات کسانی که قبلاً مسئول بهبودی بازیکن بودند را تشخیص دهند که پدری را به بن بست واقعی رسانده است. چالش در حال حاضر بازیابی "پسر طلایی" جدید، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی است و این با عدم برداشتن یک قدم به عقب، انتخاب احتیاط و پیشگیری اتفاق می‌افتد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала