Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایولا به جدایی هالند از دورتموند دامن زد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
مدیر برنامه‌های مهاجم دورتموند اظهار نظر قابل توجهی را درباره این ستاره فوتبال مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند در دو فصل اخیر به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده و باشگاه‌های بسیاری در حال بررسی شرایط او هستند تا برای جذب این بازیکن اقدام کنند.
قرارداد این فوق ستاره بند فسخی دارد که در پایان فصل 22-2021 فعال می‌شود و همین موضوع باعث شده تا نیازی به مذاکره با مدیران دورتموند نباشد و هالند شخصا برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.
در تازه‌ترین مورد هم، مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند امروز در شهر مادرید حضور داشت و در این بین با سوالاتی در مورد هالند پاسخ داده است.
مینو رایولا در مورد آینده هالند گفت:
"من فعلاً قصد صحبت در مورد نقل و انتقالات را ندارم. هالند عاشق اسپانیاست و خانه اش هم در آنجا است. برای دانستن این که او سال بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد، خیلی زود است. الان صحبت کردن در مورد آن خوب نیست."
از طرفی گفته می‌شود که تیم هایی نظیر منچسترسیتی، پاری‌سن‌جرمن و البته دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا نیز شرایط جذب این بازیکن را بررسی می‌کنند.
هالند در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست اما همچنان با اختلافی قابل توجه، بهترین گلزن این تیم به حساب می‌آید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала