وجود یک ضایعه پیش سرطانی در بدن رئیس‌جمهور بایدن

© REUTERS / Elizabeth FrantzПрезидент США Джо Байден во время выступления в Белом доме
Президент США Джо Байден во время выступления в Белом доме  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
داکتر کاخ سفید می‌گوید زائده‌ای که هفته گذشته در طول کولونوسکوپی جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا برداشته شد، یک غده خوش خیم با رشد آرام بود.
به گزارش اسپوتنیک، داکتر کاخ سفید در نامه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد گفت زائده‌ای که هفته گذشته در طول کولونوسکوپی جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا برداشته شد "یک غده خوش خیم 3 میلی متری با رشد آرام بود، اما اعتقاد بر این است که یک ضایعه پیش سرطانی است که در حال حاضر هیچ اقدام دیگری برای آن لازم نیست".
کوین اوکانر، داکتر رئیس‌جمهور بایدن در این نامه که سه شنبه به وقت واشنگتن نوشته شده است گفت این زائده یک تومور موسوم به "آدنوم لوله ای" است که شبیه همان توموری است که بایدن در سال 2008 میلادی طی یک عمل جراحی برداشت.
وی گفت توصیه می‌شود بایدن به صورت روتین معاینات طبی داشته باشد. اوکانر افزود بایدن باید در هفت تا 10 سال آینده یک کولونوسکوپی دیگر هم انجام دهد.
جو بایدن 79 ساله مسن‌ترین فردی است که در تاریخ ایالات متحده امریکا به عنوان رئیس‌جمهور کار را در دست می‌گیرد و از این جهت بسیاری پیگیر وضع سلامتی وی هستند.
Joe Biden Kamala Harris - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
جو بایدن دست از قدرت کشید؛ کامالا هریس جانشین شد
در تاریخ 19 نوامبر، بایدن تحت کولونوسکوپی – معاینه روده بزرگ قرار گرفت و بی‌هوش شد و قدرت را به کامالا هریس معاونش واگذار کرد. با این حساب، کامالا هریس که نخستین زنی است که در مقام معاونت ریاست‌جمهوری امریکا انتخاب شده، بار دیگر به عنوان "رئیس‌جمهور موقت" تاریخ‌ساز می‌شود.
معاینات طبی

جو بایدن آخرین آزمایش‌ها طبی معمول را در دسمبر سال 2019 انجام داد و داکتران سلامتی و توانایی او را برای انجام وظایف ریاست جمهوری را تایید کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала