Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی مقابل تیم پرستاره‎ای مثل پی‌اس‌جی، خوشایند است!

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که آن‌ها با پیروزی 2-1 برابر پاریسن ژرمن، یک بیانیه صادر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی با کسب برتری 2 بر یک مقابل پاری‌سن‌جرمن ضمن جبران شکست 2 بر صفر دور رفت، به امتیاز 12 رسید و صعودش را به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پایان این بازی در مورد برتری شاگردانش گفت:
"حمایت طرفداران از ما در ورزشگاه اتحاد جای تشکر دارد و در بازی خوبی که انجام دادیم نتیجه مناسبی گرفتیم و البته در تمامی بازی‌ها با تمام توان برای پیروزی بازی می‌کنیم. با وجود آنکه صعودمان قطعی شده بود اما در مصاف با پاری‌سن‌ژرمن که تیمی با کیفیت در ارسال پاس‌های کوتاه است بازی بسیار خوبی انجام دادیم."
گواردیولا در دامه به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:
"دفاع کردن مقابل چنین حریفی اصلا آسان نیست. در بازی رفت آمارها بین دو تیم یکسان بود و با اختلاف دو گل بازنده شدیم. در مصاف با تیم آماده پاری‌سن‌ژرمن احتمال شکست بسیار زیاد است اما بازی بسیار بهتری انجام دادیم. امیدوارم به این روند ادامه دهیم. مردم از دیدن بازی ما لذت می‌برند. باید اعتماد به نفس داشته باشیم و در مقابل دروازه حریفان، قاطع عمل کنیم."
شدند با گل‌های رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس با حساب دو بر یک برابر پی‌اس‌جی به برتری برسند. کیلیان امباپه زننده تک گل پاریس بود. سیتی با این 3 امتیاز، صدرنشینی خودش را در گروه مسجل کرد و همچنین انتقام شکست دور رفت در پارک دو پرنس را گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала