کشف نوع وحشتناک ویروس کرونا در بریتانیا

© Facebook Afghan Japan Clinicدچار شدن 65 تن به ویروس کرونا در افغانستان در یک شبانه روز
دچار شدن 65 تن به ویروس کرونا در افغانستان در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
دانشمندان ده مورد عفونت نوع جدیدی ویروس کرونا را کشف کرده اند که اکنون جهش یافته ترین نسخه کووید-19 است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی میل می نویسد که کارشناسان خاطرنشان می کنند که نسخه جدید ویروس ممکن است در برابر واکیسن ها مقاوم باشد، اما آنها تاکید کردند که نگران نباشید.
گفته شده است که تا کنون این ویروس در سه کشور بوتسوانا (سه مورد)، افریقای جنوبی (6 مورد) و هانگ کانگ (یک مورد) کشف شده است.
Медицинский работник рядом с пациентом в отделении интенсивной терапии больницы Лозенец в Софии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
اروپا کانون همه گیری ویروس کرونا شناخته شد
به گفته فرانسوا بالوکس، جنتیک شناس پوهنتون کالج لندن، این جهش احتمالاً نتیجه یک مرض طولانی مدت در یک مریض نقص ایمنی است که ممکن است ایدز تشخیص داده نشده داشته باشد.
تام پیکوک، ویروس شناس کالج امپریال، که برای اولین بار توجه خود را به گسترش این جهش جلب کرد، آن را "وحشتناک" خواند و هشدار داد که می تواند بدتر از نوع دلتا و هر نسخه دیگری از کووید-19 باشد.
لارنس یانگ، ویروس شناس در انستیتوت وارویک گفت: به دلیل تعداد جدی [جهش] - که برخی از آنها را از نظر انتقال مضر کاملاً می دانیم - چنین به نظر می رسد که ممکن است کمی نگران کننده تر از نوع افریقای جنوبی باشد. در همان زمان، کارشناسان توصیه کردند که نگران نباشید، زیرا تاکنون هیچ نوع علایم از گسترش سریع این مرض وجود ندارد. علاوه بر این، تغییرات می تواند ویروس را "ناپایدار" کند و از گسترش گسترده آن جلوگیری کند.
آژانس ایمنی صحت بریتانیا گفت که وضعیت را زیر نظر دارد. با این حال، سخنگوی صدراعظم این کشور گفت که مقامات بریتانیا وجود این جهش را یک مشکل نمی دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала