Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب خبری؛ زیدان به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک‌ شد

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
در صورت خروج مائوریسیو پوچتینو، سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن تردیدی در مورد جانشین او ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی "لو پاریزین" لحظات پیش خبر داد که سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن مدت‌هاسترای جذب زین الدین زیدان مذاکره با این سرمربی فرانسوی را آغاز کرده است.
در ابتدای این ماه، جلسه‌ای با حضور دو تن از مدیران باشگاه پاریسی یعنی لئوناردو و ژان کلود بلان و زین الدین زیدان برگزار شده است تا در مورد حضور احتمالی سرمربی اسبق رئال مادرید روی نیمکت این باشگاه مذاکره کنند.
زیدان پش از شانس حضور روی نیمکت منچستر یونایتد را رد کرده بود. سرمربی فرانسوی برای حضور روی نیمکت این تیم در میانه فصل تردید دارد. از سوی دیگر، پاریسی ها امیدوار اند که بتوانند او را برای حضور روی نیمکت تیمشان متقاعد کنند.
طبق آخرین گزارش‌ها، اگر زیدان پیشنهاد پاریس را قبول کند، پوچتینو می‌تواند بدون مشکلی راهی اولدترافورد شود و هدایت رونالدو را به جای مسی برعهده گیرد.
پوچتینو که در حال حاضر هدایت پی‌اس‌جی را برعهده دارد به جدایی از این باشگاه فرانسوی بی‌میل نیست و دوست دارد جانشین سولسشر در اولدترافورد شود. این علاقه به حدی است که برخی منابع باور دارند او ترجیح می‌دهد همین حالا از پاری‌سن‌جرمن جدا شده و به یونایتد ملحق شود.
شب گذشته پاریس با حضور مثلث رویایی خود مقابل منچسترسیتی تن به شکست داد تا جایگاه پوچتینو متزلزل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала