Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شایعه بی شایعه؛ پی‌اس‌جی با زیدان مذاکره نکرده است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
زین الدین زیدان   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
پاریسن‌جرمن تا هنوز وارد مذاکره مستقیم با زین الدین زیدان نشده، زیرا مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی این تیم مطلقاً درخواست جدایی نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو به خاطر جدایی احتمالی از پی‌اس‌جی و رفتن به انگلیس و منچستریونایتد در مرکز شایعات قرار دارد اما او درخواستی برای آزادی از پاریسن‌جرمن نکرده است. باشگاه پایتخت نیز با زین الدین زیدان و هیچ مربی مستقیمی وارد مذاکره نشده است.
سرمربی آرجانتینی (49ساله) تا سال 2023 با باشگاه پایتخت نشین قرارداد دارد و درخواستی برای آزادی نداشته است، این در حالی‌ست که منچستریونایتد با مقامات پاریسی تماسی نداشته‌اند.
بازتاب در PSG تنها در صورتی آغاز خواهد شد که یکی از دو فرضیه آن محقق شود. پاریس همچنین با زین الدین زیدان (49 ساله) یا هیچ مربی دیگری وارد مذاکره مستقیم نشده است. حتی اگر زیدان نامی باشد که مرتباً در گفتگوهای بین رهبران ذکر می‌شود. در پاریسن‌جرمن، فعلاً در مورد این شایعات آرام می‌مانیم و به یاد می‌آوریم که مربی وجود دارد و انتظار نمی‌رود در کوتاه مدت تغییر کند.
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
ورزش
بمب خبری؛ زیدان به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک‌ شد
آینده دُشان در قلب معادله
علاوه بر این، زیدان هرگز جاه طلبی خود را برای هدایت تیم فرانسه پنهان نکرده است. دیدیه دشان مطمئن نیست که او در پایان جام جهانی 2022 در دسامبر آینده در راس آبی‌ها تمدید خواهد شد یا خیر. اگر پاریس بخواهد با پرونده زیدان برخورد کند، باید قانع کننده باشد و احتمالاً آزادی عمل زیادی به سرمربی سابق رئال مادرید می‌دهد.
پوچتینو، روز چهارشنبه پس از شکست 2-1 مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر در مورد شایعات پیرامون آینده‌اش زیر سوال رفت. اما او در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "بازیکنان شرایط من را می‌دانند."
در مورد منچستریونایتد، سایت اتلتیک این پنجشنبه مدعی شد که سران یونایتد با رالف رانگنیک آلمانی به توافق رسیده‌اند تا در کوتاه مدت جانشین اوله گونر سولسشر شود. او که در حال حاضر در لوکوموتیو مسکو مستقر است، جایی که مسئولیت توسعه ورزش و باشگاه را بر عهده دارد، می‌تواند برای شش ماه قرارداد کند تا این‌که در پایان فصل راهی برای تکنسین دیگری باز نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала