Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ آرتتا به کلوپ: "همیشه از تیم و بازیکنانم در زمین دفاع می‌کنم"

© REUTERS / Craig Broughمیکل آرتتا سرمربی آرسنال
میکل آرتتا سرمربی آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
میکل آرتتا پس از درگیری شدید با یورگن کلوپ در دیدار آخر هفته گذشته لیورپول و آرسنال در لیگ برتر، مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا سرمربی آرسنال علی‌رغم این‌که به خاطر برخورد خشمگینانه‌اش با یورگن کلوپ در آخر هفته گذشته مورد انتقاد قرار گرفته اما او می‌گوید که "همیشه" از بازیکنانش در آرسنال دفاع خواهد کرد.
سرمربی توپچی‌ها پس از این‌که سادیو مانه در نیمه اول بازی شنبه لیگ برتر در آنفیلد روی تاکهیرو تومیاسو خطا کرد، با کلوپ درگیر شد.
سرمربی لیورپول در حالی‌که بعد از پایان صحبت مایل بود که روی این حادثه خط بطلان بکشد، اما بسیاری از کارشناسان احساس کردند این یک لحظه کلیدی در بازی بود که معادله را به نفع میزبان تغییر داد.
این اختلاف هواداران میزبان را برانگیخت و بازیکنان سرخ‌ها به این حرکت واکنش نشان دادند و در راه رسیدن به پیروزی قاطع 4-0، سبک بازی را تغییر دادند.
قبل از این شکست، دو تیم از نزدیک با هم تطابق داشتند و باعث شد بسیاری بر این باور شوند که آرتتا باید بعد از چالش شدید مانه، احساسات خود را کنترل می‌کرد.
با این حال، این مربی اسپانیایی اعلام کرد که همیشه برای محافظت از بازیکنانش خواهد جنگید، زیرا او در مورد حادثه، صبح پنجشنبه تحت فشار قرار گرفت.

آرتتا گفت: "با شرایطی که با یورگن داشتم، فکر می‌کنم باید خودجوش باشید و کاری را که انجام می‌دهید انجام دهید. من همیشه از باشگاه، تیمم و بازیکنانم در زمین دفاع خواهم کرد."

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانش چه واکنشی به آن موضوع داشتند، پاسخ داد: "نمی‌دانم، این من هستم. اگر چنین احساسی داشته باشم، واکنش نشان خواهم داد و اگر احساس کنم باید از بازیکنانم دفاع کنم، این کار را می‌کنم."

آرتتا همچنین در مورد این‌که چرا در کنفرانس ‌های مطبوعاتی بسیار آرام‌تر از آن است که بتواند در صحنه مسابقه ظاهر شود گفت: "خب، من نمی‌دانم. شاید شما به من انگیزه کافی برای رفتن به راه دیگری ندهید! اما این بخشی از شخصیت ماست."

شکست آرسنال در لیورپول به هشت بازی بدون باخت آنها در لیگ برتر - و 10 بازی در تمام رقابت‌ها - پایان داد که آنها را برای حضور در جمع چهار تیم برتر سوق داد.
بازی بعدی توپچی‌ها برابر نیوکاسل یونایتد در روز شنبه است، که سرمربی جدید را انتصاب کرده‌اند. آرتتا نسبت به "تحرک" رو به رشد در سنت جیمز پارک محتاط است.

او گفت: "این یک بازی جدید است، بدیهی است که تغییرات زیادی در آنجا رخ می‌دهد، شما می‌توانید حرکتی که در حال ایجاد است را ببینید و متفاوت است. آخرین بازی آنها را هم می‌بینید، چیزهای متفاوتی دیدید: سرمربی جدید، کادر مربیگری جدید، پس بیایید آماده باشیم. من ادی را به خاطر کارهایی که در لیگ انجام داده، سبک بازی و کادر مربیگری‌اش تحسین می‌کنم، بنابر این مطمئن هستم که آنها کاملا آماده خواهند بود."

آرتتا همچنین پیامی به جو ویلاک ارسال کرد که در تابستان امسال با انتقالی 25 میلیون پوندی آرسنال را ترک کرد و به نیوکاسل پیوست و افزود: "این واقعا خوب خواهد بود، ما همگی جو را دوست داریم. تصمیم سختی بود که او جدا شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала