Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: از نتیجه به دست آمده دچار ناامیدی شدم

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو در مورد شکست پاری‌سن‌جرمن برابر منچسترسیتی صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن در دیداری سخت در خانه منچسترسیتی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا دیگر بختی برای صدرنشینی نداشته باشد، اگرچه صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است.
مائوریسیو پوچتینو درباره شکست تیمش مقابل منچسترسیتی اظهار کرد:
"من سیتی در نیمه اول فوق العاده بود. صادقانه باید اعتبار این پیروزی را به سیتی بدهم. هدف ما صعود به مرحله حذفی بود و توانستیم به آن دست یابیم. صدر جدول در اولویت بعدی قرار داشت. شرایط متفاوتی در زمین رقم خورد و با توجه به اینکه باید در هر مسابقه پیشرفت کنیم از نتیجه به دست آمده دچار ناامیدی شدم."
سرمربی پاری‌سن‌جرمن در ادامه در مورد حضورش در منچستریونایتد گفت:
"بهتر است درباره چنین شایعاتی صحبت نشود چون بازیکنان به خوبی از شرایط حاکم بر تیم اطلاع دارند. همواره چنین شایعاتی مطرح می‌شود و عده‌ای با آن مثبت و برخی با آن منفی برخورد می‌کنند. بازی نکردن مارکو وراتی و جورجینیو واینالدوم به خاطر مصدومیت آنها بود و نیاز داریم در تمامی جوانب و موارد پیشرفت کنیم."
سرمربی آرجنتینی پاریسی‌ها در پایان اظهار داشت:
"در پایان شرایط رو به رشدی را پشت سر می‌گذرانیم و از سیر صعودی تیم راضی هستم. نسبت به ماه گذشته تیم بهتری شده‌ایم اما نباید متوقف شدیم و از پیشرفت کردن دور شویم."
پاریسی‌ها در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم اتحاد میزبان سیتی بودند. شاگردان پوچتینو که در دیدار رفت به پیروزی رسیده بودند، در این دیدار نیز با گل امباپه پیش افتادند، اما سیتیزن‌ها در ادامه با گل‌های گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ کامبک زدند و جواب شکست دور رفت را دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала