Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یکسال از رفتن ابدی مارادونا گذشت؛ مسی: انگار همین دیروز بود ...

© AP Photo / Marcio Jose Sanchez توصیه عجیب مارادونا به مسی
توصیه عجیب مارادونا به مسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2021
عضو شوید
فوق‌ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن به سالگرد درگذشت دیگو مارادونا اظهارات جالبی را به ثبت رسانید.
به گزارش اسپوتنیک، یکسال پیش در چنین روزی دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فراموش نشدنی دنیای فوتبال درگذشت.
مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و ناپولی پیش از اینکه چشم از جهان فرو ببندد، دچار عارضه مغزی شده بود و سرانجام هم براساس ایست قبلی در منزلش فوت کرد.
سایت مارکا در ادامه این مصاحبه از اظهارات مسی در خصوص سالگرد درگذشت مارادونا رونمایی کرد. فوق ستاره پاری‌سن‌جرمن در این باره گفت:
"انگار همین دیروز بود که مارادونا فوت کرد، احساس عجیبی دارم. این احساس باور نکردنی است که یک سال از درگذشت دیگو گذشته است و بدون حضور او در اینجا، آرجنتین پس از سال‌ها دوباره قهرمان کوپا آمریکا شده است."
مسی در ادامه گفت:
"یک سال از درگذشت او گذشته ولی برای من به این شکل بوده که انگار دیروز این اتفاق رخ داده است احساس می‌کنم در برخی زمان‌ها او را باید در تلویزیون ببینم. باورم نمی‌شود که او دیگر نیست. در یک مصاحبه یا چیزی که نظرش را بیان کند. اینکه به اندازه کافی خوش شانس بودم که خاطراتی با او داشته باشم."
مارادونا در تاریخ 30 اکتبر 1960 در بوینس آیرس به دنیا آمد و در 17 سالی که پیراهن تیم ملی آرجنتین را بر تن داشت، آمار 34 گل‌زده در 91 بازی را با آلبی‌سلسته به ثبت رساند.
اودر سال 1986 با آرجنتین قهرمان جام جهانی شد و در سال 1990 نیز به مقام نایب قهرمانی رسید. دو بار قهرمانی در لیگ ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، از دیگر افتخارات مارادونا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала