امریکا در ماکت تانک های روسی جنگ را تمرین می کند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-80У в ходе демонстрационной программы военной техники в рамках Международного форума "Армия-2020"
Танки Т-80У в ходе демонстрационной программы военной техники в рамках Международного форума Армия-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
11 زرهدار امریکا مدل تانک های تی-72، تی-80 روسی و ماشین های محاربوی بی ام پی-2 را مدرن سازی کرده و جنگ را تمرین می کند.
به گزارش اسپوتینک، این غند زرهدار امریکا تمرینات فعالیت های محاربوی با دشمن قوی را تقلید می کند.
غند فوق الذکر که در مرکز تعلیمی اردوی امریکا در کالیفرنیا مستقر است، از مدل های دقیق تجهیزات نظامی روسیه استفاده می کند. تانک ها با برج های متحرک با شبیه ساز تسلیحات مجهز شده اند. این مدل ها چیندار به اساس ماشین محاربوی M113 ساخته شده اند.
پرتاب تانک روسی از برج بلند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
پرتاب تانک روسی از برج بلند
تقلید سلاح ها در ماکت های تخنیک محاربوی مدرن و مدل های تجهیزات روسی باعث سیستم باثبات و مناظر مدرن می گردد. این به شما امکان می دهد در هر شرایط زمانی عمل کنید. این ماشین ها مجهز به شبیه سازهای درگیری لیزری بودند که هدف قرار دادن را ثبت می کنند.
این نشریه خاطرنشان می کند که ماکت های تجهیزات به دستگاه های ترصد جدید مجهز شده بودند. همچنین در تمرینات امریکایی، مدل های اسلحه های ضد هوایی ZSU-23-4 "شیلکا" با ماشین هایی جایگزین می شوند که از مجتمع های 2 S6 "Tunguska" تقلید می کنند.
پیش از این شاهدان عینی در امریکا متوجه ماکت های تانک تی-72 و دستگاه دافع هوایی اس-300 شدند. طرح سیستم راکتی دفاع هوایی دارای استتار پیکسلی است که در اردوی آزادی بخش خلق چین استفاده می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала