Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق یونایتد با باشگاه روسی؛ لحظه شماری برای مشخص شدن سرمربی جدید شیاطین سرخ

© Photo / MU / MUManchester United
Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
اسکای اسپورت مدعی است که باشگاه منچستریونایتد با لوکوموتیو مسکو به توافق نهایی دست یافته و این باشگاه روسی آماده است تا مجوز جدایی رالف رانگنیک را صادر کند.
به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر هفته گذشته پس از کسب نتایج ضعیف با منچستر یونایتد، از سرمربی‌گری این تیم برکنار شد. در روزهای اخیر اسامی مربیانی مثل مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان و ارنستو والورده برای حضور روی نیمکت شیاطین سرخ مطرح شده بود اما این باشگاه بر خلاف شایعات با رالف رانگنیک سرمربی باتجربه و متفکر فوتبال آلمان به توافق رسید.
یونایتد اما نتوانست به این سرمربی باتجربه قرارداد ببندد زیرا او در حال حاضر به عنوان مدیر توسعه فوتبال باشگاه لوکوموتیو مسکو مشغول به کار است و برای گرفتن سُکان هدایت شیاطین سرخ، باید با این باشگاه روسی قرارداد خودش را فسخ کند.
پس از مشخص شدن این موضوع سران یونایتد تلاش شان را برای دست‌یابی به توافقی با لوکوموتیو مسکو آغاز کردند و حالا به نظر می‌رسد که دو طرف به توافق نهایی دست یافته اند.
براساس ادعای اسکای اسپورت، طرفین به توافق اصولی دست یافته اند و به نظر می‌رسد که باشگاه روسی مبلغ فسخ قرارداد را دریافت و سپس مجوز خروج رانگنیک را امضأ خواهد کرد.
گفته می‌شود که یونایتد فردا با رانگنیک قرارداد شش ماه با بند تمدید دوساله خواهد بست و در کنار این سرمربی آلمانی صلاحیت‌هایی در بخش مدیریتی نیز خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала