Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ قرارداد سرمربی میلان تمدید شد

© AFP 2023 / Alberto PizzoliГлавный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча "Милан-Ювентус"
Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
باشگاه آث میلان از تمدید قرارداد استفانو پیولی برای یک فصل دیگر خبر داد و قرار است این مربی ایتالیایی تا 2023 سُکان هدایت روسونری را به عهده داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، استفانو پیول در سال 2019 و در شرایطی که میلان در اوضاع خوبی قرار نداشت، هدایت این تیم را به عهده گرفت و روسونری را به روزهای خوبش بازگرداند.
این تیم با پپولی رشد خوبی داشت و فصل گذشته نائب قهرمان رقابت‌های سری‌آ شد. روسونری در فصل جاری سری‌آ ایتالیا نیز در رتبه دوم قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.
سران میلان از شرایط تیم تحت نظر پیولی کاملاً رضایت دارند و از همین روز قرارداد او را تمدید کردند تا وی تفکرات خودش را تطبیق و تیم را به قهرمانی برساند.
پیولی که تجربه هدایت فیورنتینا، اینتر، لاتزیو، بولونیا، پالرمو، ورونا، ساسولو و پارما را نیز در کارنامه دارد، ساعتی قبل قرارداد خودش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و قرار است این مربی ایتالیایی تا 2023 سُکان هدایت روسونری را به عهده داشته باشد.
گفته می‌شود که در این قرارداد بند امکان تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر هم گنجانده شده است که به عملکرد این سرمربی روی نیمکت روسونری بستگی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала