Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرعه‌کشی پلی آف جام جهانی در قاره اروپا انجام شد؛ یکی از میان ایتالیا و پرتگال به قطر نمی‌رود + عکس

CC0 / / World Cup 2018
World Cup 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
قرعه کشی پلی آف جام جهانی 2022 در قاره اروپا، امروز در شهر زوریخ کشور سوئیس انجام شد و ایتالیا و پرتگال در یک گروه قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، قاره اروپا در رقابت‌های جام جهانی 13 نماینده خواهد داشت که ده نماینده پس از برگزاری رقابت‌های راه‌یابی به جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، با قرار گرفتن در جایگاه اول گروه‌های شان جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند و ده تیم دوم گروه‌ها با تیم‌های اتریش و جمهوری چک که بالاترین رتبه در لیگ ملت‌های اروپا را داشتند، راهی رقابت‌های پلی آف شدند.
قرعه کشی مرحله پلی آف جام جهانی 2022 در قاره اروپا که 13 تیم در آن حضور دارند، دقایقی قبل در شهر زوریخ کشور سوئیس برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.
به این ترتیب 12 تیم که در 3 پات قرار دارند، به صورت نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت که در پایان رقابت تیم‌های اول هر پات به جام جهانی خواهند رفت.
در مرحله نخست و در پات A ولز با اتریش و اسکاتلند با اوکراین دیدار خواهد کرد.
در پات B، روسیه با پولند و سوئد با جمهوری چک زورآزمایی می‌کنند و در پات C، نیز پرتگال با ترکیه و ایتالیا با مقدونیه مصاف خواهد داد و در صورت شکست حریفان در مرحله اول به مصاف هم خواهند رفت و تیم پیروزی راهی جام جهانی خواهد شد.
با این حال هواداران فوتبال در جام جهانی یکی از میان کشورهای ایتالیا و پرتگال را نخواهند دید و دیده شود که همانند دور گذشته آتزوری غایب خواهد بود یا جام جهانی 2018 روسیه، آخرین جام جهانی رونالدو بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала