Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار ماشه قهرمانان اما بی ثمر در 2021

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
نیمار ستاره برزیلی پاریسن‌جرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هیچ اثر بخشی برای تیم پاریسی نداشته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ سال 2021 بازی پاریسن‌جرمن در اروپا بسیار ناامید کننده است و این چهارشنبه پس از شکست پاریسی‌ها در اتحاد مقابل سیتی، بار دیگر موضوه توسط رسانه‌های همیشه منتقد فرانسوی مورد توجه قرار گرفت.
این تیم در حالی‌که برای رسیدن به دور حذفی لیگ قهرمانان تلاش دارد اما تا کنون هیچ کمک خاصی از نیمار ستاره برزیلی‌اش دریافت نکرده است. زیرا او در کل دیدارهای مرحله گروهی نه گلی زده و نهم پاس گل داده است که عمل‌کرد او در سال 2021 در رقابت‌های برتر قاره‌ای نگران کننده است.
اگر بازیکنی از مثلث جادویی پاریسن‌جرمن باشد که در شروع این فصل روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، آن نیمار است. کمتر از یک سال پیش، این بازیکن برزیلی مقابل استانبول باشاک‌شهیر هت‌تریک کرد که تا امروز آخرین گل‌های او در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند.
اگر به این نسخه نگاه کنیم، نیمار هنوز نمی‌داند گل زدن یا پاس گل دادن چیست، رقم بسیار ضعیفی برای کسی که با مسی، بهترین دستمزد تیم را دارد. این ستاره امسال به دلیل مصدومیت مرحله یک هشتم نهایی مقابل بارسلونا را از دست داد، در بازی دو مرحله یک چهارم نهایی به بایرن گلی نزد و در نیمه نهایی نیز مقابل سیتی موفق به گلزنی نشد.
در این فصل، نیمار تنها 3 گل و 2 پاس گل بین تمام رقابت‌ها (همه در لیگ 1) داشته است. او به خاطر کوپا آمه‌ریکا برای پیش فصل دیر آمد و اگرچه این بهانه‌ای نیست، اما هنوز در پایان نوامبر به اوج بدنی خود نرسیده است. دلیل دیگری که می‌تواند این عملکرد ضعیف را توضیح دهد موقعیتی است که پوچتینو در زمین به او می‌دهد. اگر با توخل او با آزادی کامل در کل خط حمله بازی کرد، تأثیر مسی در تیم که عملاً هر بازی بین خطوط را در انحصار خود درآورد، سهمی از شهرت را در PSG از بین برده است.
روز یکشنبه، نیمار در برابر سنت اتین تلاش خواهد کرد تا آمار ضعیفی را که در این دوره کسب کرده، بهبود بخشد. صحبت‌هایی که او یک ماه پیش گفت و اطمینان داد که جام جهانی قطر می‌تواند آخرین تورنمنت او با تیم برزیل باشد، پی‌اس‌جی را نگران کرد، زیرا او در ماه فبروری تا سال 2025 تمدید کرده بود و باشگاه هراس دارد که وی کل قرارداد را انجام ندهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала