Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند در دو راهی ماندن و جدایی؛ مقصد بعدی ستاره زنبورها کجاست؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
بند آزادسازی 63 میلیون پوندی ارلینگ هالند در تابستان آینده فعال می‌شود و از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه "گل" تایید می‌کند که اگر ارلینگ هالند در سال 2022 بوروسیا دورتموند را ترک کند، رئال مادرید مقصد بعدی مورد علاقه او خواهد بود.
هالند از زمانی که در جنوری 2020 از ردبول سالزبورگ به دورتموند پیوست، خود را در بین مهاجمان نخبه اروپا تثبیت کرد.
این بازیکن 21 ساله در 69 بازی اول‌اش برای دورتموند 70 گل به ثمر رساند و تعدادی از خواستگاران برجسته از جمله مادرید را جذب خود نمود.
وضعیت چطور است؟
گفته می‌شود هالند برای جدایی از دورتموند یک چالش جدید را انجام می‌دهد و گزارش‌ها بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد او تابستان آینده فعال خواهد شد.
"گل" مدعی‌ست که بازیکن نروژی به اطرافیانش گفته که انتقال به مادرید بیشترین جذابیت را برای او دارد، اما او هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده‌اش نگرفته است.
مینو رایولا ایجنت هالند، اخیراً فاش کرد که موکلش صاحب خانه‌ای در اسپانیا است، اما هنوز خیلی به این بستگی دارد که آیا کهکشانی‌ها بتوانند کیلیان امباپه را از پاریسن‌جرمن به خدمت بگیرند یا خیر.
هالند می‌داند که باید در سانتیاگو برنابئو با این بازیکن فرانسوی در کانون توجه قرار گیرد، در حالی‌که مادرید پس از مشاهده این که رویکرد اولیه در پنجره نقل و انتقالات گذشته شکست خورده است، شک دارد که بتواند برای ستاره دورتموند معامله کند.
آیا انگلیس می‌تواند گزینه‌ای برای هالند باشد؟
منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی و لیورپول نیز با هالند مرتبط بوده‌اند و "گل" ادعا می‌کند که او طرفدار فوتبال انگلیس است.
این ملی پوش نروژی می‌داند که ستاره اصلی هر باشگاهی در لیگ برتر خواهد بود، اما قبل از تصمیم‌گیری در مورد حرکت بعدی خود تا سال جدید صبر می‌کند.
موضع دورتموند
مسئولان دورتموند مکرراً گمانه زنی‌ها پیرامون هالند را نادیده گرفته‌اند و سباستین کهل رئیس تیم اصلی فوتبال باشگاه قول داده که برای حفظ قرارداد با این بازیکن تا سال 2024 "جنگ" خواهند کرد.

کهل در اوایل این ماه گفت: "البته، ما سعی می‌کنیم به او این احساس را بدهیم که بوروسیا دورتموند همچنان بهترین آدرس برای او است و او هنوز هم می‌تواند در اینجا پیشرفت کند. شاید هنوز بتوانیم او را متقاعد کنیم. ما برای او می‌جنگیم. ما همه چیز را امتحان خواهیم کرد. تصمیم هنوز گرفته نشده اما من 100 یورو [برای ماندن او] شرط می‌بندم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала