Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: به زمان نیاز دارم، هافبک‌های تیم ما غیرقابل فروش اند

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز در مورد دیدار با ویارئال در رقابت‌های لالیگا صحبت کرد و این تیم را هجومی‌تر از اسپانیول و بنفیکا خواند.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد یک شنبه بارسلونا در ورزشگاه ال مادریگال مهمان ویارئال است و دیدار فوق‌العاده دشواری در پیش دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیمش برای این دیدار و برخی موضوعات دیگر صحبت کرد.

ژاوی در مورد دیدار فردا گفت:" از واکنش و احساسات تیم خوشحالم. به خوبی پرس می‌کنیم و در دوئل‌های زیادی هم برنده بوده‌ایم ولی در حمله باید جرئت بیشتری داشته باشیم. ما بازیکنانی داریم که خیلی جوان هستند و باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. این اتفاق برای من هم در همان سن افتاده است. انجام کار درست کافی نیست باید روی گل‌زنی تمرکز کنیم. ویارئال تیم هجومی‌تری نسبت به اسپانیول و بنفیکا است. دو تیم قبلی هر دو در لاک دفاعی بودند و فردا بازی سختی خواهیم داشت. آن‌ها همچنین یکی از بهترین سرمربی‌های اسپانیا را دارند و قطعا بازی سختی خواهیم داشت."

وی در مورد تغییرات در کادر صحی گفت:" راستش را بخواهید هدفم این است که اطرافم را با افرادی پر کنم که 100 درصد به آن ها اعتماد دارم. برای من داشتن رایکارد پرونا ضروری است. او بهترین دکتری است که از زمانی که در بارسا بوده‌ام وجود داشته است او هرگز نباید باشگاه را ترک می‌کرد و برای من او شماره 1 است."

سرمربی بارسا در مورد شرایط فاتی گفت:" ریکاوری او خوب پیش می‌رود و خودش هم احساسات خوبی دارد. امروز شروع به دویدن کرده است اما باید مراقب او باشیم. بعد از آن خواهیم دید که آیا در مورد او ریسک خواهیم کرد یا خیر. بازی قبلی این کار را با دمبله انجام دادیم ولی او گل نزد هرچند به آن خیلی نزدیک بودیم به هر حال از او ممنونم . انسو بازیکن بسیار مهمی است و نمی‌توانیم اجازه بدهیم که بار دیگر او را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم همه چیز به احساسات خود بازیکن بستگی دارد."

او در مورد ستاره‌های تیمش در خط هافبک صحبت کرد و گفت:" به همۀ ستاره‌های تیمم در خط میانی نیاز داریم. هیچ هافبکی برای فروش نیست چیزی که می‌خواهیم این است که همه آن‌ها برای تقویت تیم در ترکیب باشند. اینکه بعضی از آن ها را بفروشیم در برنامه ما نیست."

ژاوی در مورد برنامه زمستانی تیم و سفر مدیر ورزشی به منچستر گفت:" بازار زمستان تعیین خواهد کرد که می‌توانیم بازیکنی جذب کنیم یا خیر. خواهیم دید که چه کاری از دست ما بر می‌آید هنوز خیلی زود است که در مورد خریدها صحبت شود. فردا بازی داریم و بازی‌های زیادی دیگری هم وجود دارند که اهمیت آن‌ها بیشتر است."

وی در مورد عدم گُلزنی بازیکنان گفت:" علت نداشتن گل، نداشتن جسارت و اعتماد به نفس است ولی در 18 سالگی برای من هم این اتفاقات رخ داده است. شروع تیم در سال 2008 برای پپ هم آسان نبود بنظرم حالا هم باید هزینه‌های بپردازیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала