Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انقلاب در بارسا ادامه دارد؛ برکناری دو پزشک تیم اول

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز، مدیر پزشکی تیم اول را برکنار کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از برکناری بخش فیزیوتراپی و آمادگی فیزیکی تیم اول، این بار نوبت به بخش پزشکی رسید و طی آن داکتر تیل و یانگواس از وظایف شان در تیم اول جدا شدند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
ورزش
کلید تغییرات در بارسلونا با ورود ژاوی
انقلاب در خدمات پزشکی بارسا همچنان قربانی می‌گیرد، به گونه ای که غیرقابل تجدیدنظر و همیشگی است. به همین ترتیب پزشکان تیم اول، لوئیز تیل و ژاوی یانگواس همانطور که TV3 اعلام کرد و بعدا توسط AS تایید شد، تحت تاثیر شرایط قرار گرفته‌اند و هر دو از امروز جمعه فعالیت شان را در باشگاه ترک خواهند کرد. بدتر آن‌که عالی‌ترین افسر پزشکی تیم اول، لوئیز تیل باشگاه را به صورت کلی ترک خواهد کرد در حالی‌که یانگواس به مرکز پزشکی خواهد رفت.
تا به حال، پزشک زیرمجموعه، ژاوی واله به تیم اصلی ارتقا یافته و منتظر است تا ریکارد پرونا معتمدترین پزشک ژاوی هرناندز باشگاه فعلی‌اش یعنی شارجه امارات را ترک کند و بلافاصله به بارسا متعهد شود تا بتواند خدمات پزشکی را به دست آورد. مشکل اینجاست که داکتر تا جوزا قرارداد دارد و اخراج او در نیم فصل از هر نظر بسیار پیچیده است.
در هر صورت و در انتظار ورود پرونا، آنچه واقعیت دارد این است که آمدن ژاوی تحولی در خدمات پزشکی ایجاد کرده است. اولین کسی که برکنار شد، رئیس فیزیوتراپی خوانخو براو بود، سپس مربی بدن سازی، آلبرت روکا، پس از او فیزیوژاوی ژاوی لینده، مربی بدنسازی ژامه باترس، و تحلیلگران رائول پلاز، جوردی ملرو و رئیس آمادگی بدنی خوزه رامون تاراگو که استعفا دادند، اما باشگاه از او خواست تا جنوری صبر کند تا جایگزینی برای او پیدا شود.
با برکناری‌های جدید تیل و یانگواس در مجموع 8 نفر از خدمات پزشکی تیم اول اخراج یا جابجا خواهند شد، اگرچه آرامش احتمالی که رئیس باشگاه در این بخش، رامون کانال، همه را در اختیار دارد. این تغییرات، از آنجایی که خوانجو براو و لوئیز تیل هر دو افراد بسیار شخصی او بودند و او بدون برداشتن یک انگشت آنها را رها کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала