بیانیه مشترک پوتین، علی‌اف و پاشینیان

© Photo / Ilham.AПутин, Пашинян и Алиев сделали совместное заявление
Путин, Пашинян и Алиев сделали совместное заявление
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
مذاکرات سه جانبه میان ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با الهام علی اف رئیس‌جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان عصر روز جمعه، 26 نوامبر در سوچی برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، روسای جمهور روسیه و آذربایجان و همچنان نخست‌وزیر ارمنستان پس از مذاکرات سه جانبه، بیانیه مشترکی صادر کردند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان طی بیانیه‌ای مشترکی بر افزایش تلاش‌های مشترک با هدف حل و فصل هر چه سریعتر مسائل باقی مانده، توافق کردند.
در بیانیه مشترک آمده است: ما توافق کردیم که تلاش‌های مشترک با هدف تسریع راه ‌حل های ممکن برای مسائل باقی‌مانده از بیانیه‌های 9 نوامبر 2020 و 11 جنوری 2021 افزایش دهیم.
با این حال، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پایان دیدار سه جانبه، گفت که ما نشست سازنده‌ای داشتیم، این یک تحلیل عمیق از وضعیت بود.
رئیس‌جمهور پوتین گفت: در پایان این نشست سه جانبه، بار دیگر از رئیس‌جمهور آذربایجان و نخست‌وزیر ارمنستان به‌خاطر توافق برای سفر به روسیه و گفتگو در خصوص وضعیت کنونی درباره حل و فصل مسائل قره باغ و در کل منطقه، تشکر کنم. ما باید از همان ابتدا این را بگویم، امروز بسیار سازنده کار کردیم، این یک تحلیل عمیق از وضعیتی بود که امروز ایجاد شده است.
دیدار پوتین، علی‌اف و پاشینیان عصر روز جمعه، 26 نوامبر در سوچی برگزار شد و حدود سه ساعت به طول انجامید.
Переговоры Путина, Алиева и Пашиняна продлились три часа
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
مذاکرات پوتین، علی‌اف و پاشینیان سه ساعت طول کشید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала