Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی زنان؛ جشنواره 11 گله ایرلند شمالی در شب برتری یاران نادیه ندیم + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017. Женщины. Матч Россия - Турция تیم ملی فوتبال زنان روسیه
Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017. Женщины. Матч Россия - Турция   تیم ملی فوتبال زنان روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
تیم‌ ملی ایرلند شمالی در زمین حریف‌اش به برتری 11 گله رسید در حالی‌که بلجیم همین تعداد گل را در 38 دقیقه به ثمر رسانده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه بازی‌های راه‌یابی به جام جهانی 2023 زنان در منطقه اروپا؛ تیم ملی زنان ایرلند شمالی با نتیجه پرگل و مهیج 11 بر 0 در زمین مقدونیه شمالی برنده شد.
در این بازی فورنس (هت‌تریک)، مک‌کنا، مگیل (پوکر)، وادِه، مک گینس و هولو وی توانستند برای ایرلند گل‌زنی کنند تا شب درخشان این کشور به ثبت برساند.
در دیگر دیدار دانمارک در نبود نادیه ندیم توانست با حساب 3 بر 0 میزبان‌اش بوسنی-هرزگوین را شکست بدهد.
زنان روسیه نیز با حساب 4 بر صفر در زمین آذربایجان کسب برتری نمودند. فدورووا، ابدولینا، آندریوا، چیرنومیدنا گل‌های روسیه را به ثمر رساندند.
در سایر بازی‌های انجام شده، کوزو به پولند (2-1) باخت، صربستان 3-0 بلغارستان را شکست داد، فنلاند 2-1 به سویدن باخت.
بازی تیم‌های ملی پرتگال با اسرائیل، ایرلند با اسلواکیا، آلبانیا با ناروی دیدار کرده‌اند و جالب‌تر این‌که بلجیم تا دقیقه 40 بازی ارمنستان را 11-0 شکست داده‌اند و این آمار تا دقیقه 90 قطعا شاهد تغییراتی خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала