Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به بارسا؛ ستاره مورد نظر ژاوی با گواردیولا آشتی کرد

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از مصاف با وستهام، از رحیم استرلینگ ستاره مغضوب تیمش به نیکویی یاد کرد و به نظر می‌رسد که اختلافات از میان آن‌ها برداشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی منچسترسیتی، از شرایط خودش در این باشگاه راضی نیست و به دلیل حضور دوام‌دار بر روی نیمکت از پپ گواردیولا شاکی است.
این بازیکن چندی قبل در گفت‌وگویی اظهار داشت بخاطر این که بتواند بیشتر بازی کند، آماده است تا از منچسترسیتی جدا شود.
این حرف‌های استرلینگ اوضاع بین خودش و سرمربی را بیشتر از قبل وخیم کرد و پپ نیز در واکنش به حرف‌های شاگردش اعلام کرد که هر کسی اگر خواهان جدایی باشد، دروازه‌ها را بر رویش باز خواهد گذاشت.
با توجه به تمایل استرلینگ به جدایی و رضایت پپ به این موضوع، بارسلونا امیدوار بود این بازیکن را در زمستان به خدمت بگیرد و این درخواست را ژاوی نیز به مدیران تیم ارائه داده بود.
حالا اما به نظر می‌رسد که بارسا شانسی برای به خدمت گرفتن ستاره انگلیسی سیتی ندارد و وی در اتحاد خواهد ماند.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری قبل از مصاف با وستهام، از رحیم استرلینگ ستاره مغضوب تیمش به دلیل گُلزنی برابر پی‌اس‌جی در پنجمین هفتۀ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به نیکویی یاد کرد و اظهار داشت که وی یک قدم به سوی عادی شدن روابط و دوباره حساب کردن روی خودش برداشته است.

گواردیولا گفت:" من برای او خوشحالم. او مطمئناً به ما کمک کرده است. این بازیکن همیشه برای بهتر و بهتر شدن می‌جنگد. گلزنی و ارسال پاس گل برای مهاجمان و وینگرها بسیار مهم است. او در سال‌های اخیر نقشی بسیار تعیین کننده برای ما ایفا کرده است. گلزنی می‌تواند اعتماد به نفس را بالا ببرد اما او باید بهتر کار کند، این قدم اول در مسیر بازگشت او به حساب می‌آید."

پپ در حالی از استرلینگ تمجید کرده است که درکنار بارسلونا، آرسنال نیز به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است و آرتتا که شناخت خوبی از رحیم دارد، خواهان به خدمت گرفتن او است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала