Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورا 2 تاتنهام 1؛ غافلگیری کونته در اسلوانیا + عکس

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
تیم مورا در اسلوانیا، شب قبل حریف‌اش تاتنهام را با دو گل در هم کوبید.
به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل و در ادامه بازی‌های دور پنجم گروه G لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار را شاگردان کونته با نتیجه تلخ 2 بر یک باختند و میزبان اولین امتیازات‌اش در این لیگ دست یافت.
این دیدار در ورزشگاه لیودسکی برگزار شد و در آن هری کین که این روزها در هر رقابتی جز لیگ برتر خوش می‌درخشد، بار دیگر برای تیم‌اش مفید واقع شد و تیم‌اش که با اخراج رایان سسنیون 10 نفره‌ شده بود را در دقیقه 72 به یک گل رساند.
اگر تاتنهام کمی بیشتر دقت می‌کرد می‌توانست دست پر زمین بازی را ترک کند زیرا از نگاه آمار نسبت به حریف برتر بود.
ولی گل‌های تومی هوروات در دقیقه 11 و آمادی ماروسا در دقیقه 95 معادله را به نفع میزبان تغییر داد.
این اولین باخت اسپرز زیر نظر سرمربی ایتالیایی تیم محسوب می‌شد. حالا این تیم باید خود را برای بازی هفته سیزدهم لیگ برتر در خانه برنلی آماده کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала