Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران خشمگین بایرن خواهان قطع همکاری با قطری‌ها شدند

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
هواداران بایرن مونیخ از باشگاه خواسته اند بخاطر مسائل حقوق بشری با شرکای تجاری شان که از قطر آب می‌خورند، فسخ قرارداد کنند.
به گزارش اسپوتنیک، همکاری باشگاه بایرن مونیخ با قطری‌ها با انتقاداتی برای باواریایی‌ها همراه بوده است، چرا که مسئولان این کشور به خاطر حوادثی که در پروسه میزبانی‌شان از جام جهانی 2022 رخ داده، از جمله مرگ چند کارگر ساختمانی مهاجر در پروژه‌های عمرانی ساخت ورزشگاه‌های جام جهانی، به نقش قوانین حقوق بشر متهم شده‌اند.
این انتقادات از گذشته وجود داشت اما امروز و پس از آن که این قرارداد به رأی گیری گذاشته شد، 77.8 درصد از حاضران قرارداد با قطری‌ها را مخالف سیاست و استاندردهای باشگاه شان عنوان کردند و خواهان فسخ آن شدند.
هواداران در کار فسخ این قرارداد، خواهان کناره‌گیری هاینر شدند و خود شان را مالکان اصلی باشگاه بایرن مونیخ عنوان کردند.
این قرارداد که مدت آن طولانی توصیف شده است، در زمان ریاست کارل هاینتس رومنیگه به امضأ رسیده بود و براساس بایرن باید زمستان‌ها به قطر می‌رفت و تور زمستانی خود را در آنجا برگزار می‌کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала