Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش توخل و کلوپ به احتمال حضور رانگنیک در منچستریونایتد

© REUTERS / Juan MedinaТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп спорит с представителем UEFA
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп спорит с представителем UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
سرمربیان تیم‌های چلسی و لیورپول به احتمال حضور رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد واکنش مثبت نشان دادند و از او به نیکویی یاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، هفته پیش منچستر یونایتد شکست تحقیرآمیز 1-4 را برابر واتفورد تجربه کرد، به دنبال این شکست سران این باشگاه سولسشر را از هدایت تیم شان اخراج کردند.
پس از اخراج سرمربی نروژی شایعاتی از حضور برخی از مربیان مانند زیدان و پوچینیو به گوش می‌رسد اما به نظر می‌رسد که سران این باشگاه رالف رانگنیک آلمانی به توافق نهایی دست یافته اند و تا پایان فصل هدایت شیاطین را به عهده خواهد گرفت و سپس به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه فعالیت خواهد کرد.
حضور رالف روی نیمکت منچستریونایتد قطعی به نظر می‌رسد زیرا رسانه‌های مطرح انگلیسی مانند اسکای و میرر این موضوع را به صورت غیر رسمی تایید کردند.
حضور احتمالی این مربی آلمان در منچستریونایتد واکنش‌هایی را به همراه داشته و بسیاری از کارشناسان فوتبال او را گزینۀ درستی برای شیاطین سرخ می‌دانند و معتقد اند که وی همانند تیم‌هایی که در آلمان ساخته بود، یونایتد را نیز احیأ خواهد کرد.
در این میان دو سرمربی آلمانی در لیگ برتر(سرمربیان تیم‌های چلسی و لیورپول )نیز به این موضوع واکنش نشان داده اند و از هم‌وطن خود شان به نیکویی یاد کرده‌اند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری قبل از مصاف با ساوتهمپتون در مورد رالف رانگنیک گفت:" ما معمولا در مورد چیزهایی که رسمی نشده صحبت نمی‌کنیم اما متاسفانه قرار است یک مربی خوب راهی منچستر شود و این اصلا خبر خوبی برای سایر تیم ها نخواهد بود. او باتجربه است، در هوفنهایم و لایپزیگ دو تیم بی نظیر ساخت و مطمئنا یونایتد را سازماندهی خواهد کرد. او به درستی در فوتبال آلمان و میان مربیان، بسیار مورد توجه و احترام است."

توخل نیز در نشست خبری قبل از مصاف با یونایتد در مورد رانگنیک صحبت کرد و گفت:" او کمک زیادی به من کرد، او مربی من بود و سپس تبدیل به یکی از افراد کلیدی شد که مرا برای حضور در عرصه مربی‌گری متقاعد کرد. او در آن زمان، تأثیر زیادی روی همه ما داشت اما قبل از این که زیاد صحبت کنم، هنوز انتصاب او به عنوان سرمربی منچستر انجام نشده؛ پس بگذارید به حقوق همه احترام بگذاریم."

هر دو مربی در حال در مورد رانگنیک صحبت کرده‌اند که در زمان حضور در لیگ آلمان از او چیزهای زیادی آموخته اند و وی را به عنوان الگو و استاد خود شان می‌شناسند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала