Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینی در رادار شیاطین سرخ + عکس

© REUTERS / JUAN MEDINAفينيسيوس جونيور
فينيسيوس جونيور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب وینیسیوس جونیور از رئال مادرید است و این موضوع می‌تواند دامنه شایعات در بازار نقل و انتقالات پیرامون این ستاره را بیشتر کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ آخرین شایعات نقل و انتقالات مربوط به منچستریونایتد، شیاطین سرخ در نظر دارند تا وینیسیوس جونیور را از رئال مادرید به خدمت بگیرند.
رسانه اسپانیایی ال ناسیونال مدعی شده که یونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب این ستاره 21 ساله برزیلی است.
وینی از زمان ورود به برنابئو از فلامنگو در سال 2018، خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین استعدادهای جوان فوتبال اروپا معرفی کرده است.
در این فصل او یک بار دیگر عالی ظاهر شده و 10 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است تا در تیم کارلو آنچلوتی به جاه طلبی‌های باشگاه در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.
یونایتد با آوردن بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران در فصل نقل و انتقالات تابستانی، تمایل خود را برای هزینه‌های کلان ثابت کرد و حالا ادعا می‌شود که یونایتد می‌خواهد یک مهاجم هیجان‌انگیز دیگر به شکل وینیسیوس را به جمع خود اضافه کند، به این امید که بار دیگر برای کسب افتخارات برتر رقابت کنند.
طبق گزارش‌ها، یونایتد به ستاره برزیلی بسته‌ای به ارزش 13.4 میلیون پوند در سال پیشنهاد داده، هرچند بعید به نظر می‌رسد که رئال مادرید با شرایط فعلی او را بفروشد.
گزارش شده که وینیسیوس در مادرید خوشحال است و انتظار دارد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند، اما ممکن است همان بسته‌ای را بخواهد که یونایتد پیشنهاد داده تا آینده خود را متعهد کند.
چنین اولتیماتومی می‌تواند فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال را مجبور کند تا فروش این مُهاجم با استعداد را در تابستان بررسی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала