Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینی، رودریگو و... میوه‌های پرثمر؛ رئال با کارخانه کالافات نتیجه می‌گیرد + عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
عضو شوید
رئال مادرید اکنون در حال برداشت ثمرات تقویت پیشاهنگی خود در برزیل از سال 2013 است. کاسمیرو، رودریگو، وینیسیوس و میلیتائو کلید برنامه‌های کارلو آنچلوتی هستند.
به گزارش اسپوتنیک؛ با آمدن نیمار به فوتبال اروپا، چیزی در مادرید تغییر کرد. جنگ بین رئال و بارسا برای جذب او، در تابستان 2013، آنقدر بر قیمت انتقال این بازیکن بالا رفت که پرونده به دادگاه ختم شد و برای بارسا گران تمام گردید. اندکی پس از آن، مادرید چرخشی 180 درجه‌ای در سیاست بین المللی خود گرفت و تلاش‌هایش را برای جذب زودهنگام، قبل از انفجار در بازار افزایش داد، استعدادهای جوان برزیلی که برای تبدیل شدن به نیمار جدید فراخوانده می‌شوند.
مردی که برای هدایت این عملیات که برای مادرید بسیار سودآور است انتخاب شد، جونی کالافات فردی بسیار نزدیک به رونالدو نازاریو که قبلاً به رامون مارتینز در مورد استخدام کاسمیرو مشاوره داده بود. امروز هشت سال و ده بازیکن برزیلی که بعداً استخدام شد، کالافات رئیس بین‌المللی فوتبال باشگاه، چهار شرط از شرط‌هایش را روی یازده ستاره مادریدی گذاشته است. آنها کاسمیرو به علاوه میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس هستند، پوکری که امروزه یکی از گزینه‌های اصلی انتخاب آنچلوتی است.
بین این چهار بازیکن، آنها 68 بازی در این فصل، 12 گل و 9 پاس گل اضافه کرده‌اند. بیشترین بازی وینی (18) بوده که در آن 10 گل به ثمر رسانده است. با این حال، میلیتائو کسی است که بیشترین درصد زمان را استفاده کرده است: 94.2٪ از کل زمان. فقط یک بازی استراحت داشته است. رودریگو در حال حاضر کمترین شایعه است، اما او فعلا 610 دقیقه وقت دارد و دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.
موفقیت‌های کالافات
اعتماد رئال مادرید به جونی کالافات به گونه‌ای تقویت شده است که او اکنون مرد قوی باشگاه نه تنها در برزیل، بلکه در کل بازار بین المللی است. برای مثال او بود که یکی دو سال پیش مسئول برقراری اولین تماس‌ها با نزدیکان کاماوینگا بود، در عملیاتی که تا تابستان گذشته نهایی شد. هیچ بازیکنی نیست که در فوتبال بین المللی قول دهد مادرید ماهواره ندارد و حتی تماس گرفته باشد. مرد قوی کالافات در برزیل، پائولو هنریکه خاویر یکی از اعضای سابق پیشاهنگی منچستریونایتد و ارتباط نزدیک با کادر فنی خود کنفدراسیون فوتبال برزیل است.
کاسمیرو، ادر میلیتائو
با توجه به بازار برزیل، جنگ پنهانی بین تیم‌های اصلی اروپا برای یافتن نیمار آینده در جریان است، کسی که عملکرد درون زمین و خارج از زمین را از نظر بازاریابی ترکیب می‌کند. آنقدر که قیمت استعدادهای جوان متورم شده است. سه شرط آخر مادرید که توسط کالافات امضا شده‌اند ارزان نبوده اند: وینیسیوس (45 میلیون با 16 سال)، رودریگو (40 میلیون با 17 سال) و راینیر (30 میلیون با 17 سال). دو مورد اول امروز در بازار ارزش واقعی بسیار بالاتری دارند. سومی، راینیر، هنوز منفجر نشده و ماموریت او در دورتموند نتیجه نمی‌دهد.
رئال مادرید
مسیر بین کاسمیرو و موفقیت استخدام‌های وینیسیوس، میلیتائو و رودریگو بستری از گل رز نبوده است. شرط بندی‌های ناموفقی نیز وجود داشته است. خوشبختانه، هیچ یک از آنها خیلی گران نبوده است. در جنوری 2014 جونی کالافات دو امتیاز قرضی به تیم سفید، ویلیان خوزه و پابلو تکسیرا (این دومی فقط 63 دقیقه بازی کرد) را بداهه به دست آورد ولی هیچ کدام نماند. پس از آن‌ها آبنر یک چپ پای 18 ساله که بعداً با مصدومیت مضاعف شدید مواجه شد (او به کوریتیبا بازگشته) و اندکی بعد در سال 2015، لوکاس سیلوا را توصیه کرد. هزینه آن 14 میلیون یورو بود، او بلافاصله شمارش را برای آنچلوتی متوقف کرد (در مرحله اول تکنسین) و این روزها تلاش می‌کند تا در انجمن بازی کند.
همچنین عملیات‌هایی توسط کالافات انجام شده که به نتیجه نرسیده است. جنگ برای از بین بردن استعدادهای جوان آنقدر شدید است که مادرید گاهی مجبور به عقب نشینی شده است. این در سال 2016 با گابریل ژسوس اتفاق افتاد. رئال مادرید، بارسا و منچسترسیتی برای او جنگیدند. سرانجام این نهاد انگلیسی بود که با پرداخت 33 میلیون یورو به پالمیراس، گربه را به آب برد. در همان تابستان، مادرید و بارسلونا نیز برای شاختار مارلون مرکزی با هم جنگیدند، که در نهایت با بارسلونا به مبلغ 5 میلیون قرارداد امضا کرد، اگرچه مادرید سعی کرد بدون پول او را بدزدد.
وینیسیوس، رودریگو
یک بازیکن جدید روی میز است. او متئوس فرانچا نام دارد با 17 سال سن، در فلامنگو بازی می‌کند و بازی‌های اخیر او در تیم‌های پایین باشگاه در اروپا بی تاثیر نبوده و نه برای مردان کالافات در برزیل. در هفته‌های اخیر متئوس قرارداد خود را تا سال 2027 با بند 100 میلیون تمدید کرد که بالاترین رقم در تاریخ فلامنگو است. باشگاه‌های برزیلی دستشان را روی رقابت‌های اروپا می‌مالند تا جوانان آینده‌دار را جذب کنند. در حال حاضر، استراتژی مادرید جواب می‌دهد. حالا سه جوان، میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو، کاسمیرو را در ترکیب اصلی آنچلوتی همراهی می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала