Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 2 – نیوکاسل 0؛ توپچی‌ها در میان 6 تیم بالای جدول + عکس

© REUTERS / Catherine IvillФутболист "Арсенала" Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока "Ньюкасл Юнайтед" Каллума Уилсона
Футболист Арсенала Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока Ньюкасл Юнайтед Каллума Уилсона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
آرسنال در دیدار خانگی برابر نیوکاسل به برتری رسید و شکست تحقیرآمیز برابر لیورپول را فراموش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین بازی از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان نیوکاسل بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد و سه امتیاز مهم را کسب کند.
توپچی‌ها که هفته گذشته شکست سنگینی را برابر لیورپول متحمل شده بودند، در این دیدار تیم برتر بودند و نمایش قابل قبولی داشتند.
این تیم در نیمۀ نخست با وجود موقعیت‌های متعدد موفق به باز کردن دروازه نیوکاسل نشد و با تساوی بدون گُل راهی رختکن شد.
در نیمه دوم اما آرسنال تهاجمی‌تر از نیمه نخست ظاهر شد و حملات این تیم نتیجه نیز داشت. شاگردان آرتتا در دقیقه 56 با بوکایو ساکا، به گُل نخست رسیدند و گابریل مارتینلی در دقیقه 66 اختلاف را دو برابر کرد.
دو تیم در ادامه موقعیت‌های برای گُلزنی داشتند، اما این موقعیت‌های از سوی مهاجم دو تیم هدر رفت و توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد.
با این پیروزی آرسنال 23 امتیازی شد و در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. نیوکاسل نیز با 6 امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала