Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف رئال از جذب ستاره فرانسوی یونایتد

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید از جذب پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد منصرف شده و نمی‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، با نزدیک شده به پنجرۀ نقل‌وانتقالات زمستانی، حرف و حدیث‌ها پیرامون پل پوگبا ادامه دارد. رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که دیر زمان به دنبال این بازیکن توانمند است و حتی چند بار به او پیشنهاد ارائه داده است.
به نظر می‌رسید که پس از بن بست در مذاکرات پوگبا با یونایتد، رئال در زمستان برای جذب این بازیکن تلاش کند اما رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که این باشگاه برنامۀ برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی ندارد.
مارکا مدعی است که با وجود علاقۀ پوگبا برای پیوستن به رئال مادرید، این باشگاه هیچ تمایلی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ندارد.
دلیل انصراف رئال عدم همخوانی این بازیکن باتجربه با تاکتیک‌های کارلو آنچلوتی عنوان شده و مارکا مدعی است که سرمربی رئال ترجیح می‌دهد با مودریچ تمدید کند و به کاماوینگا بیشتر از پوگبا اعتماد دارد.
این در حالی‌ست که قرارداد پوگبا در پایان فصل با یونایتد به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала