Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی: هیچ تماسی با زیدان نداشتیم

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن جرمن به شایعات اخیر درباره آمدن زیدان به این باشگاه و خروج مائوریسیو پوچتینو واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر خروج مائوریسیو پوچتینو از پاریسن جرمن و رفتنش به منچستریونایتد به گوش می‌رسید و حتی خیلی‌ از رسانه‌های انگلیسی خبر از توافق میان شیاطین سرخ و پوچتینو خبر می‌دادند و همه منتظر حضور سرمربی سابق تاتنهام در الدترافورد بودند.
با وجود تمامی این شایعات، سران من یونایتد، رالف رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل می‌خواهند و فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور و معتبر ایتالیایی نیز اعلام کرد که کارهای انتقال رانگنیک در مرحله آخر قرار دارد. البته گفته می‌شود که پس از پایان فصل، رانگنیک به عنوان مدیر ورزشی شیاطین سرخ ادامه خواهد داد.
لئوناردو مدیر ورزشی پاریس در خصوص خروج پوچتینو و آمدن زیدان گفت:
"ما نمی‌خواهیم که پوچتینو از این باشگاه برود. او هیچ وقت درخواست خروج نداده و هیچ باشگاهی نیز برای به خدمت گیری او با ما تماس نگرفته است. احترام زیادی برای زیدان قائل هستیم و او چیزهای بزرگی در زمان بازیگری و مربیگری به دست آورده است، اما می‌توانم خیلی واضح و روشن به شما بگویم که هیچ تماسی با نمایندگان زیدان نداشتیم و قصد انجام چنین کاری را نیز نداریم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала