Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: پرز پلان‌های بزرگی برای تابستان آینده دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در مورد برنامه‌های باشگاه برای تابستان آِینده صحبت کرد و اظهار داشت که رییس باشگاه برنامه‌های بزرگی در سر دارد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد دوشنبه دو تیم رئال مادرید و سویا در چهارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت و هر دو تیم دیدار فوق‌العاده دشوار در پیش دارند.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در مورد شرایط تیمش و موارد دیگر صحبت کرد.

آنچلوتی در مورد بازی فردا گفت:" توقعات بالاست چرا که مقابل تیمی بسیار منظم بازی می‌کنیم و باید بهترین عملکرد خورد را داشته باشیم. کیفیت های خیلی خوبی دارند. باید از کاری که کردیم راضی باشیم. تا کنون شرایط خوب پیش رفته است. می‌توانیم در شرایط خوبی به کریسمس برویم. از شرایط تیم پس از آشنایی بیشتر خوشحال هستم. شرایط تیم از نظر کیفیت، تجربه و باتجربه‌ها مثبت است. ترکیبی هستند که تعهد و تواضع دارند و جو آن را دوست دارم."

وی در مورد استفاده از سیستم چرخشی گفت:" همیشه سعی می‌کنم که تیم بهتری داشته باشم و اگر شرایط کسی خوب نباشد، تغییر ایجاد می‌کنم. نمی خواهم به بازیکنی استراحت بدهم که خسته نیست."

سرمربی رئال در مورد مصدومان تیم گفت:" والورده در لیست خواهد بود. الابا امروز تمرین کرد اما هنوز مصدومیت دارد و باید تا فردا شرایط او را بررسی کنیم. اگر ریسک وجود داشته باشد، بازی نمی‌کند. هازارد تمرین کرده اما هنوز کمی ضعیف است. برای بازی فردا آماده نیست. بیل با مربی شخصی تمرین کرد."

کارلو در مورد برنامه‌های آینده باشگاه نیز صحبت کرد و گفت:" با گاتزتا در مورد شرایط باشگاه صحبت کرد و گفتم که پرز برنامه‌های بزرگی برای جولای دارد.. استادیوم جدید ، تیم جوان، باکیفیت داریم و خوبی‌های زیادی دارد و آینده بهتر خواهد شد. در مورد نام‍‌ها صحبت نکردیم."

آنچلوتی در مورد این که از میان هالند و امباپه کدام یکی را ترجیح می‌دهد، گفت:" بازیکنان خوب را دوست دارم و هر دو خیلی خوب هستند (می خندد).

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала