Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارکا: بارسا با مهاجم سیتی توافق کرد

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
روزنامه اسپانیایی می‌گوید که باشگاه بارسلونا با فران تورس بازیکن هجومی اسپانیایی منچسترسیتی به توافق رسید.
به گزارش اسپوتنیک، فرناندو پولو خبرنگار موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد، متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در شهر منچستر حضور دارد و طی ساعات گذشته با باشگاه منچسترسیتی و شخص فران سوریانو (مدیر اجرایی کنونی منچسترسیتی و مشاور اقتصادی سابق لاپورتا طی دوره نخست ریاست او در بارسلونا) در ارتباط بوده است.
به نظر می رسد که بارسلونا در مورد جذب فران تورس 21 ساله جدی است، ژاوی او را گزینه ای مناسب برای تقویت خط حمله در دو پست وینگر و مهاجم می داند.
فران تورس قدردان زحمات پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی است اما دوست دارد به بارسلونا ملحق شود و به پیشنهاد کاتالان ها پاسخ منفی نخواهد داد.
بارسلونا خوشبین است چون به نظر می آید که گواردیولا نیز برای این انتقال چراغ سبز نشان داده و اگر باشگاه اسپانیایی بتواند از پس سخت ترین بخش ماجرا که راضی کردن منچسترسیتی برای مبلغ انتقال است بر بیاید، این انتقال می تواند در همان ماه جنوری نهایی شود.
مارکا پا را از این فراتر گذاشته و مدعی شده که بارسلونا پیش از این با فران تورس به توافق شخصی رسیده و به او قول یک نقش مهم در ترکیب را داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала