Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به جدایی پوچتینو و حضور زیدان روی نیمکت این تیم + عکس

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن گفته است که تماسی با زیدان نداشته اند و پوچتینو نیز به آن‌ها در مورد جدایی چیز نگفته است.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر و با توجه به علاقۀ منچستریونایتد به حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم به جای سولسشر، زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به باشگاه پاریسن‌جرمن لینک شد و ادعاهایی وجود دارد که در نیم فصل پوچتینو راهی یونایتد خواهد شد و زیدان سُکان هدایت پاریسی‌ها را به عهده خواهد گرفت.
این موضوع پس از آن که شیخ خلیفه بن حامد آل ثانی برادر مالک باشگاه پی‌اس‌جی در حساب توئیتر خود خبر نهایی شدن حضور زیدان در این باشگاه پاریسی نشر کرد، جدی و به نظر می‌رسید که چنین جابه جایی صورت گیرد.
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن اما گفته است که تماسی با زیدان نداشته اند و پوچتینو نیز به آن‌ها در مورد جدایی چیز نگفته است.

وی در این مورد به AFP گفت:" ما نمی‌خواهیم پوچتینو برود. او هرگز درخواست جدایی نکرده است و هیچ باشگاهی در رابطه با او با ما تماس نگرفته است. ما هیچ ملاقات یا تماسی با زین‌الدین زیدان هم نداشته‌ایم."

لئوناردو در حالی این موضوع را رد می‌کند که مارکا از ملاقات زیدان با الخلیفی در پاریس و توافق برای جانشینی پوچتینو خبر داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала