کرونا؛ ثبت دو مورد ابتلا به سویه جدید "اومیکرون" در آلمان

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Медицинские работники на входе в пункт вакцинации от коронавируса в центре временного содержания мигрантов, оборудованном в логистическом центре в пункте пропуска "Брузги" на белорусско-польской границе
Медицинские работники на входе в пункт вакцинации от коронавируса в центре временного содержания мигрантов, оборудованном в логистическом центре в пункте пропуска Брузги на белорусско-польской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2021
عضو شوید
در حالی که مقامات اروپایی به شدت نگران شیوع سویه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در این منطقه هستند و اقدامات بسیار سختگیرانه و فوری را در دستور کار قرار داده‌اند، آلمان دو مورد آلودگی به این نوع جدید را در اروپا ثبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فوکاس لاین، گزارش داده است که برای اولین بار دو مورد ابتلا به سویه جدید اومیکرون در آلمان ثبت رسید.
به گفته این منبع، هر دو مورد در شهر مونیخ، به ثبت رسیده است که از افریقای جنوبی به کشور برگشته بودند.
کشف سویه جدید ویروس کرونا موسوم به اومیکرون در آفریقای جنوبی در حالی که اروپا با موج چهارم و پنجم دست و پنجه نرم می کند نگرانی زیادی در بین مقامات این اتحادیه ایجاد کرده است.
Здание штаб-квартиры Всемирной организации здравоохранения в Женеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2021
سویه جدید ویروس کرونا؛ سازمان صحی جهان جلسه اضطراری برگزار می‌کند
سازمان جهانی بهداشت این سویه جدید را "بسیار نگران‌کننده" طبقه‌بندی کرده که به معنی ضریب سرایت بیشتر و شدت و حدت ابتلاست. کارشناسان گفته‌اند این ویروس جهش‌های زیادی کرده که می‌تواند به طور بالقوه، روند انتقال و سرایت را آسان‌تر کند. سازمان صحی جهان در عین حال عنوان کرده که مدت‌ها وقت لازم است تا مشخص شود اثراث دقیق جهش‌ها چیست.
آلمان افریقای جنوبی را در رده کشورهای "ویروسی" دسته‌بندی کرده و مقررات قرنطینه دو هفته‌ای را از شنبه 27 نوامبر برای مسافران این کشور اجرا می‌کند. این قرنطینه برای همه، ولو آنها که به طور کامل واکسینه شده‌‌اند، الزامی است و آنها باید بلافاصله پس از فرود هواپیما، تحت آزمایش پی‌سی‌آر قرار گیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала