Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی جدید یونایتد، هالند را به اولدترافورد می‌آورد؟

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
منچستریونایتد مطمئن است که رابطه خوب رالف رانگنیک با ارلینگ هالند به آن‌ها کمک خواهد کرد تا این مهاجم نروژی را جذب کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اخراج اوله گونار سولسشر از هدایت منچستریونایتد، شایعاتی از حضور برخی از مربیان مانند زیدان و پوچینیو به گوش می‌رسد اما به نظر می‌رسد که سران این باشگاه با رالف رانگنیک آلمانی به توافق نهایی دست یافته اند و وی تا پایان فصل هدایت شیاطین را به عهده خواهد گرفت و سپس به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه فعالیت خواهد کرد.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
ورزش
یونایتد کهکشانی‌تر می‌شود؛ هالند و رایس گزینه‌های تابستان بعدی
حضور رالف روی نیمکت منچستریونایتد قطعی به نظر می‌رسد زیرا رسانه‌های مطرح انگلیسی مانند اسکای و میرر این موضوع را به صورت غیر رسمی تایید کردند.
حالا مدیران منچستریونایتد مطمئن اند که رابطه خوب رالف رانگنیک با ارلینگ هالند به آن‌ها کمک خواهد کرد تا این مهاجم نروژی را جذب کنند.
یونایتد تابستان گذشته به دنبال ارلینگ هالند بود اما باشگاه دورتموند با جدایی ستاره نروژی خود مخالفت کرد و این بازیکن در زیگنال ایدونا پارک ماند.
یونایتد اما از جذب او منصرف نشده و بزودی با نماینده او مینو رایولا مذاکرات را آغاز کرد و اینبار از حضور رالف رانگنیک نیز سود خواهد برد.
با این حال و طبق گزارش The Mirror، رانگنیک که دو سال پیش به انتقال هالند از مولده به سالزبورگ نظارت داشت، می‌تواند برگ برندۀ شانس شیاطین سرخ در این معامله باشد و ستاره نروژی را یونایتدی سازد.
گفته می‌شود که هالند و رایولا رابطه دوستانۀ به رانگنیک دارند و ستاره نروژی مطابق با سبک سرمربی آلمانی است و قطعاً هر دو طرف از حضور او در اولدترافورد سود خواهند برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала