Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پالمیراس با شکست فلامینگو برای دومین سال متوالی قهرمان کوپا لیبرتادورس شد

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی موسوم به جام لیبرتادورس، بامداد امروز میان تیم‌های برازیلی پالمیراس و فلامینگو برگزار شد و سبزوسفیدپوشان ایالت سائوپائولو موفق شدند از عنوان شان دفاع کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دیدار نهایی رقابت‌های کوپا لیبرتادورس در سال 2021، بامداد امروز در ورزشگاه سنتناریو شهر مونتِویدیوی اروگوئه بین پالمیراس مدافع عنوان قهرمانی و فلامینگو برگزار شد که سبزوسفیدپوشان موفق شدند با نتیجه 1-2 از سد حریف بگذرند و برای دومین سال متوالی این عنوان را از آن خود کنند.
برای پالمیراس در این دیدار رافائل ویگا و دیورسون، موفق به گُلزنی شدند و تک گُل فلامینگو را گابی گُل به به ثمر رساند اما مانع شکست تیمش شده نتوانست.
پالمیراس با این قهرمانی، سومین قهرمانی خود را در رقابت‌های کوپا لیبرتادورس کسب کرد و جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را نیز کسب کرد.
این تیم قبل از این و در سال‌های 1999 و 2020 نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های کوپا لیبرتادورس شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала