Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ: "در انگلیس تنها مربی سیتی خواهم بود"

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعلام داشت که رویای داشتن چه نیمکتی را دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اعلام کرده که در لیگ جزیره غیر از من‌سیتی دیگر تیمی را هدایت نخواهد کرد و می‌خواهد تا زمانی‌که ممکن باشد در این تیم بماند.
قرارداد این مربی 50 ساله تا 2023 اعتبار دارد؛ قراردادی که در 2016 آنرا با سیتیزن‌ها امضا کرده بود. از آن زمان تا کنون این تیم را به سه عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی رساند و علاوه بر این می‌گوید که دوست دارد روزی هدایت یک تیم ملی را در جام جهانی بر عهده داشته باشد.
او در پاسخ به سوالی در مورد مربیگری انگلیس، گرت ساوتگیت را به خاطر عمل‌کردش تمجید نمود.

او گفت: "خیلی دوست دارم، قبلاً یک بار گفته‌ام که وقتی اینجا قراردادم ختم شد تیمی را در جام جهانی رهبری کنم. اما یافتن آن آسان نیست. موقعیت‌های کمی وجود دارد. دوست دارم اما اگر این اتفاق نیفتد باشگاه‌ها را تمرین می‌دهم، بنابراین مشکلی نخواهد بود. اما در انگلیس، با حضور در اینجا فکر می‌کنم همیشه در منچسترسیتی خواهم بود. من به غیر از این باشگاه در انگلستان مربیگری دیگر تیم را نمی‌کنم."

گواردیولا به گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس بابت امضای قرارداد جدیدش تبریکی داد و گفت که او نگران "مربیگری هیچ تیمی" نیست.

پپ افزود: "می‌خواهم تا زمانی که ممکن است اینجا (در سیتی) باشم، تا زمانی که انرژی و عشقم در اینجا باشد. پس از آن نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала