Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: "بزرگترین پاداش من قهرمانی در کوپا آمریکاست"

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی که یکی از مدعیان توپ طلای امسال شناخته می‌شود در مورد آن صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی به عنوان یکی از مدعیان جدی و اصلی کسب توپ طلای امسال شناخته می‌شود زیرا او در رده ملی و باشگاهی توانسته که به جام دست یابد.
با این حال؛ با وجود نزدیک شدن مسی به کسب این افتخار برای هفتمین بار در دوران حرفه‌ای خود،، اما به نظر نمی‌رسد که زیاد به آن فکر کند.
این بازی‌ساز در تابستان به موفقیتی تاریخی دست یافت و توانست کشورش را در امر قهرمانی در کوپا آمریکا کمک کند و همچنان با بارسلونا قهرمان کوپا دل‌ری شد.
ولی مسی می‌گوید که موفقیت با آرجانتین بزرگتر از کسب هفتمین توپ طلا است.

مهاجم پاریسن‌جرمن گفت: "صادقانه بگویم، من به آن [برنده شدن توپ طلای 2021] فکر نمی‌کنم. بزرگترین پاداش من قهرمانی در کوپا آمریکا با آرجانتین است."

لیونل مسی برای اولین بار با کشورش توانست در تورنمنت مهمی به موفقیت برسد و بعد از ده‌ها در کوپا آمریکا 2021 قهرمان شد.
این بازیکن 34 ساله پس از چندین بار شکست در آن، سرانجام آلبی سلسته را تا قهرمانی همراهی کرد و مهمتر از همه، او این کار را به سبک عالی انجام داد.
مسی با چهار گل به عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها به پایان رسید. او همچنین بیشترین تعداد پاس گل (5) را داشت و برای ارج نهادن به تلاش‌های چشمگیرش به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.
پس از آن موفقیت، مسی یکی از ستاره‌های محبوب برای کسب توپ طلا شناخته شد. با توجه به این‌که قرار است برنده تا چند ساعت دیگر اعلام شود، همه در انتظار اعلام آن هستند.
اگر گزارش‌ها را باور کنیم، به احتمال زیاد مسی برنده توپ طلای 2021 معرفی خواهد شد. اگر چنین باشد، این هفتمین باری خواهد بود که او در دوران حرفه‌ای‌اش به این جایزه دست پیدا می‌کند.
مسی برای اولین بار در سال 2009 برنده این جایزه شد و تا سال 2012 به چهار جایزه متوالی رسید. او در سال 2015 قبل از ثبت آخرین پیروزی‌خود در سال 2019، دوباره آن را به دست آورد.
باید دید آیا او فردا به اولین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد که هفت بار این جایزه را به دست می‌آورد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала