حالا ویروس خطرناک Omicron جهان را تهدید می کند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Медсестра кормит пациента в отделении реанимации и интенсивной терапии в больнице в Москве
Медсестра кормит пациента в отделении реанимации и интенсивной терапии в больнице в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
رئیس آزمایشگاه انجینری جینومیMIPT، می‌گوید که ممکن است نوع کرونا ویروس Omicron به این دلیل ایجاد شده باشد که مردم افریقای جنوبی به طور گسترده با پلاسمای مریضان COVID-19 تحت معالجه قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، پاول ولچکوف، رئیس لابراتوار انجینری جینومیMIPT، گفت: "اگر در افریقای جنوبی و بوتسوانا روش اصلی معالجه با پلاسما باشد و افراد زیادی به‌طور خاص در آنجا واکسینه نشده باشند، مقاومت در برابر آنتی‌بادی‌های تزریق شده از نوع جدید ویروس ایجاد می‌شود".
Члены Федерации корейских профсоюзов бьют в барабаны во время первомайского митинга в Сеуле, Южная Корея - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
منبعد اگر آلوده به ویروس شدی، مصارف معالجه را بپرداز
به گفته این ویروس شناس، نکته اصلی در این مورد، پروتکل معالجه است که در آن مدت زمان علاج و شدت آن، اینکه آیا مریضان تحت معالجه هستند یا خیر درج می باشد.
پاول ولچکوف توضیح داد: "داستان شبیه معالجه آنتی بیوتیکی است. - مهم است که باکتری های تحت تأثیر آنتی بیوتیک ها در مریض از بین بروند. بنابراین، همیشه توصیه می شود دوره آنتی بیوتیک را به پایان برسانید، زیرا اگر پس از درمان با با آنتی‌بیوتیک‌ها، باکتری هنوز می‌توانست در وجود مریض زنده بماند، سپس جهش می‌یابد و سپس فرد دیگری را آلوده می‌کند."
به گفته ماریا ون کرخوف رئیس گروه تخنیکی بخش امراض اورژانس سازمان جهانی صحت (WHO) ممکن است از یک فرد مبتلا با ایمنی ضعیف پس از ابتلا به کووید-19 و بهبودی ناقص ناشی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала