Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسیال در رادار بارسلونا + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
بارسلونا که به دنبال یک مهاجم طراز اول است، می‌خواهد آنتونی مارسیال را از من‌یونایتد به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونی مارسیال ممکن است در آینده نزدیک شاهد پایان دوران حضورش در منچستریونایتد باشد و بارسلونا به دنبال این مهاجم است.
از زمانی که کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو در تابستان آمدند، مارسیال در اولدترافورد جایگاه‌اش را از دست داد.
علاقه بارسلونا به مارسیال توسط موندو دپورتیوو گزارش شده که نشان می‌دهد ژاوی هرناندز ویژگی‌های بازیکن سابق موناکو را ارزیابی کرده است.
این بازیکن در طول دوران حضورش در منچستر با این تیم قهرمان جام حذفی، لیگ اروپا و جام کارابائو شد اما اهمیت او در این تیم سال به سال کاهش یافت.
مارسیال چه چیزی می تواند برای بارسلونا بیاورد؟
در روزگارش، مارسیال بازیکنی نیروبخش است که می‌تواند مدافعان را با انواع دردسر مواجه کند. سال‌های اخیر او در منچستریونایتد نشان داده که بازیکنی با اعتماد به نفس است و زمانی که به طور مداوم بازی می‌کند در بهترین حالت خود قرار دارد و به مربی‌اش ایمان دارد. اگر او برای بارسلونا قرارداد ببندد، در کنار ممفیس دیپای زوج هیجان انگیزی خواهد داشت.
دلیل دیگر این است که او ممکن است هموطن‌اش عثمان دمبله را برای امضای قرارداد جدید با بارسلونا وسوسه کند. باشگاه کاتالان به دلیل جذب قرضی لوک دی یونگ در تابستان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، اما مارسیال به عنوان یک ارتقاء دهنده قابل توجه نسبت به بازیکن هالندی تلقی می‌شود.
علی‌رغم تماس بارسلونا با منچستریونایتد در مورد در دسترس بودن مارسیال، آنها باید چند هفته صبر کنند تا ببینند آیا او برای فروش گذاشته می‌شود یا خیر.
از زمان اخراج اوله گونر سولسشر منچستریونایتد در حال مذاکره با رالف رانگنیک بوده که سرانجام امروز رسما سکان هدایت باشگاه را تاپایان فصل به عهده گرفت و حالا ژاوی با بارسلونا امیدوارند که مارسیال در دسترس باشد، حتی اگر به صورت قرضی این اتفاق بیفتد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала