Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا با ژاوی در حال پیشرفت + عکس/ویدیو

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز دو برد و یک تساوی کسب کرده و همچنان در حال پیشرفت است.
به گزارش اسپوتنیک؛ از زمان انتصاب ژاوی هرناندز، بارسلونا دو برد و یک تساوی کسب کرده اما هنوز کارهای زیادی باید در باشگاه کاتالانی انجام شود.
آبی اناری‌ها شنبه همین هفته ویارئال را 3-1 در "د لا سرامیکا" شکست دادند که فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای و فیلیپه کوتینیو همگی در جدول گلزنی قرار گرفتند، اما سرمربی جدید آنها همچنان انتظار بیشتری دارد.
ژاوی پس از بازی به خبرنگاران گفت: "فکر می‌کنم ما در مسیر درستی هستیم، تنها چیزی که نیاز داریم این است که در یک سوم پایانی جسورتر باشیم."
در مقابل ویارئال، بارسلونا مالکیت توپ کمتری داشت، اما در زمینۀ توپ نیز کمی دست و پایش گیر می‌داد.
جریان رقابت شان نیز مورد تردید قرار گرفت و 55 بار در مقایسه با ویارئال که 61 بار توپ را به دست آوردند، و این بدان معنا بود که آنها نمی‌توانند به سرعت کنترل بازی را به دست بگیرند، چیزی که تیم بارسا سال گذشته ژاوی در آن بسیار درخشان بود.
این عملکردی بود که بقایایی از بازی‌های آنها مقابل اسپانیول و بنفیکا داشت، جایی که این تیم نتوانست خود را در بازی تحمیل کند زیرا در مواقعی تحت شعاع اشتباهات دفاعی‌اش قرار می گرفت.
پس از تنها 20 روز سرمربیگری بارسلونا، دیدن اشتباهات این تیم قابل درک است. از منظر مثبت، واضح است که بارسا در حال تغییر جنبه‌های خاصی از بازی خود است: آنها با شدت بیشتری بازی می‌کنند، آنها سعی می‌کنند بیشتر از عقب بازی کنند و وینگرها اهمیت بیشتری دارند.
گل ممفیس مقابل ویارئال برای 2-1 کردن بازی، ژاوی را بسیار خوشحال کرد زیرا این گل از یک بازی خوب به دست آمد و به هواداران بینشی از آنچه می‌تواند تحت هدایت سرمربی جدید آنها بیفتد، نشان داد.
با این حال، با توجه به مزایایی که زیر نظر ژاوی دیده می‌شود، او تیمی را به ارث برده که هنوز اعتماد به نفس ندارد و در نتیجه اشتباهات آشکاری مرتکب می‌شود.
بارسلونا با دو بُرد و یک تساوی خوشحال خواهد شد، اما اگر بازیکنان حریف از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند، در واقع تصویر بسیار متفاوت به نظر می‌رسید.
اشتباهات دفاعی مقابل بنفیکا و ویارئال می‌توانست برای تیم هزینه داشته باشد. در مقابل بنفیکا، به هاریس سفروویچ یک گل باز داده شد تا بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد اما نتوانست تبدیل به گل شود. در مقابل ویارئال، پائو تورس نیز با خطای بارسلونا یک موقعیت عالی داشت اما او نیز نتوانست گلزنی کند.
این شانس‌ها احتمالاً در دیدار با بایرن مونیخ در 8 دسامبر بدون مجازات نمی‌مانند و بارسلونا هنوز در حال پیشرفت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала