Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل سرمربی منچستریونایتد برای نیمکت‌نشینی رونالدو

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2021
عضو شوید
سرمربی موقت شیاطین سرخ، دلیل نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو مقابل چلسی را دلایل فنی اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل کریک، سرمربی موقت شیاطین سرخ هنگام سفر به غرب لندن ترجیح داد رونالدو را در فهرست بازیکنان ذخیره قرار دهد.
با وجود صف‌آرایی در مقابل صدرنشین لیگ برتر، کریک شماره 7 طلسم خود را روی نیمکت گذاشت، زیرا مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و برونو فرناندز پست‌های هجومی و خلاقانه را پر کردند.
کریک در مورد این تصمیم خودش گفت:
"چند تغییر نسبت به بازی گذشته داشتیم تا کمی اوضاع تغییر کند. کریستیانو احتمالاً نام برجسته ما است اما برنامه بازی با ایده متفاوتی رقم خورد. من با کریستیانو چت خوبی داشتم، در واقع او عالی بود. تصمیم گرفتیم که همینطور پیش برویم. واقعاً مشتاقانه منتظر بازی او در ترکیب تیم هستیم. صادقانه بگویم، این فقط یک تصمیم است که 11 نفر را برای بازی انتخاب کنید."
سرمربی موقت شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت:
"همه خوب هستند، همه پسرانی که از تیم بیرون آمده‌اند، از جمله کریستیانو، فوق‌العاده بودند، صددرصد از آنها حمایت می‌کنم و آماده بودند تا در صورت نیاز و لزوم وارد زمین شوند. مطمئناً از تیمی که انتخاب کرده‌ایم خوشحالیم. به اینجا آمده بودیم تا بازی را ببریم، مانند هر بازی که چنین تصمیمی داریم."
کریک همچنین در این دیدار هر سه هافبک دفاعی خود یعنی فرد، اسکات مک تامینی و فرد را روانه بازی کرده تا کمربند دفاعی تیمش را محکم‌تر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала